1 Sierpnia br. Krzysztof Rosiński po 10 latach pracy w Google dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako Managing Partner i CTO. W nowej roli będzie odpowiedzialny za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji. Szeroki zakres kompetencji i bogate doświadczenie Krzysztofa Rosińskiego pozwolą na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłyną na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym.
Nowy Managing Partner i CTO agencji SalesTube od blisko 20 lat związany jest z branżą reklamową i innowacjami technologicznymi. Ostatnie 10 lat spędził w strukturach Google, gdzie współpracował z kluczowymi reklamodawcami i partnerami Google oraz kierował wdrożeniami technologicznymi DoubleClick i Google Marketing Platform w regionie Centralnej Europy. W latach 2017-2020 odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii zbierania, przetwarzania oraz wykorzystania danych w celu optymalizacji procesów sprzedażowych, oraz transformacji cyfrowej dla strategicznych klientów Google w regionie EMEA. W 2020 roku dołączył do Google Cloud gdzie stworzył i zarządzał globalną organizacją (EMEA, APAC & JAPAN) i rozproszonymi zespołami złożonymi z inżynierów, architektów, projektantów UX i menedżerów produktu. W tym czasie koncentrował się na wspieraniu najważniejszych klientów firmy w zrozumieniu, dlaczego produkty Google Cloud są właściwymi rozwiązaniami do przyspieszenia ich celów transformacji cyfrowej. Kierował inżynierią i aktywacją wielomiliardowego portfela niektórych z najlepszych rozwiązań komercyjnych Google, łącząc ofertę chmurową Google Cloud, rozbudowane strategie wykorzystania danych i metody myślenia projektowego (Design Thinking, CX, UX).
Zobacz również
– Krzysztofa poznałam dekadę temu, kiedy ja jeszcze z ramienia Value Media, a on Google, wdrażaliśmy technologię DoubleClick (dzisiaj Google Marketing Platform) dla pierwszych klientów w Polsce. Już wtedy zaczęłam go namawiać, aby dołączył do naszej organizacji. Jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że to się wreszcie nam udało. Dołączenie Krzysztofa do naszej agencji postrzegam, jako ogromną szansę rozwojową dla mnie, zespołu SalesTube, a przede wszystkim biznesu naszych Klientów i Partnerów – mówi Joanna Czekaj Managing Director w SalesTube.
Krzysztof Rosiński, w swojej karierze zawodowej pracował jako analityk, data scientist, a także konsultant biznesowy. Był mentorem w ramach programu Google Campus, stypendystą i absolwentem Google Business Academy, który realizowany był we współpracy z Duke University – roczny program przywództwa biznesowego dla utalentowanych liderów.
Z agencją e-commerce i MarTech connected SalesTube Krzysztof Rosiński rozpoczął współpracę z dniem 1 sierpnia br.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS SalesTube został partnerem consultingowym globalnego zespołu marketingu marki Avon
SalesTube (Group One) został wybrany przez Avon International, jako konsultant globalnego projektu z obszaru marketingowej analityki danych. Jednym z kluczowych elementów cyfrowej transformacji marki Avon jest zmiana podejścia do analizy skuteczności działań marketingowych na wszystkich etapach ścieżki zakupowej klienta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing