Bony są o wartości od 100 zł do 400 zł – w zależności od ceny zakupionego sprzętu. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.
– Czerwcowa odsłona naszej wspólnej kampanii z Saturnem okazała się ogromnym sukcesem. Wielu klientów przekonało się, jak łatwo i wygodnie można dokonywać codziennych zakupów na Frisco.pl. Nie mam wątpliwości, że akcja odbije się szerokim echem również i tym razem – mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania wspierająca akcję prowadzona jest w rozgłośniach radiowych RMF, Radio ZET, PR 3 oraz na portalach internetowych Onet.pl, Wp.pl i na kanale YouTube.
Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, kreacje reklamowe stworzyła agencja Ogilvy&Mather, za ich produkcję odpowiada zaś studio Badi Badi oraz Efektura. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a działania w internecie realizuje Golden Submarine. Pozostałe media planowane są we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.
Regulamin akcji dostępny jest w sklepach Saturn, na Saturn.pl oraz na Frisco.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing