Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią

Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9 a 16 października br., otrzymają bony zniżkowe na zakupy we Frisco.pl.
O autorze
1 min czytania 2014-10-10

Bony są o wartości od 100 zł do 400 zł – w zależności od ceny zakupionego sprzętu. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.

– Czerwcowa odsłona naszej wspólnej kampanii z Saturnem okazała się ogromnym sukcesem. Wielu klientów przekonało się, jak łatwo i wygodnie można dokonywać codziennych zakupów na Frisco.pl. Nie mam wątpliwości, że akcja odbije się szerokim echem również i tym razem – mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.

Kampania wspierająca akcję prowadzona jest w rozgłośniach radiowych RMF, Radio ZET, PR 3 oraz na portalach internetowych Onet.pl, Wp.pl i na kanale YouTube.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, kreacje reklamowe stworzyła agencja Ogilvy&Mather, za ich produkcję odpowiada zaś studio Badi Badi oraz Efektura. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a działania w internecie realizuje Golden Submarine. Pozostałe media planowane są we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Regulamin akcji dostępny jest w sklepach Saturn, na Saturn.pl oraz na Frisco.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się