Co łączy zawód fryzjera i architekta wnętrz? Jak wyposażenie wnętrza może wspierać rozwój biznesu? Dlaczego łazienka jest tak ważnym miejscem, zarówno w domu, jak i w salonie fryzjerskim? W jaki sposób funkcjonalne i estetyczne produkty Geberit wpływają na komfort życia i pracy? O tym wszystkim, i o wielu innych sprawach związanych z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi, rozmawiają Ambasadorzy Geberit – Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich oraz architektki wnętrz – Agnieszka Musiał-Chmielnik i Justyna Kolasińska.
Wystartował cykl rozmów, zainicjowany przez markę Geberit, w którym udział biorą Ambasadorzy marki: Maciej Maniewski – fryzjer i właściciel sieci salonów fryzjerskich, Agnieszka Musiał-Chmielnik – architektka wnętrz i założycielka pracowni Musiał Studio oraz Justyna Kolasińska – projektantka wnętrz i właścicielka pracowni JK Pracownia Projektowania Wnętrz. Podczas spotkań w showroomie Geberit w Warszawie, rozmówcy podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z łazienkami, higieną i nowoczesnymi rozwiązaniami sanitarnymi.
Zobacz również
– Łączy nas wiele. Te dwa nasze światy (zawód fryzjera i architekta wnętrz) łączy oczywiście łazienka, ale także to, co związane z kobietą, higieną, czyli też z wyglądem. Wydaje mi się, że łazienka jest takim punktem, gdzie ludzie rzeczywiście spędzają dużo czasu […] Dlatego powinna być ona przede wszystkim funkcjonalna – podkreśla Maciej Maniewski.
Podczas każdego odcinka będzie można dowiedzieć się, dlaczego Ambasadorzy wybierają właśnie rozwiązania Geberit i przekonać się, jak wiele ma wspólnego stylizacja wyglądu z projektowaniem wnętrz.
– Geberit ma naprawdę dobre rozwiązania, bo to nie jest już tylko spłuczka, stelaż, miska WC, a również meble. Mają doskonałe szafki, które wieszamy nad umywalką z lustrami, z masą miejsca do przechowywania. Dla mnie bardzo ciekawe są organizery, czyli dedykowane w standardzie pojemniki, które można trzymać w szufladach lub powiesić na ścianie.Takie rozwiązania sprawdzą się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i komercyjnych – mówi Justyna Kolasińska.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Podczas rozmów pojawią się konkretne przykłady rozwiązań Geberit, pozwalających m.in. utrzymać porządek wśród kosmetyków, zorganizować przestrzeń łazienki, jak również – stanowisko pracy fryzjera. Poruszony zostanie także temat popularności toalet myjących za granicą i korzyści z ich zastosowania w salonach beauty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W naszych branżach wspólne jest to, że chcemy działać na zmysły Klientów. Czyli dbając o salon fryzjerski, czy o dom oczywiście, choć skupię się teraz na salonie, mając solidną bazę, możemy trochę zaszaleć we wnętrzu, żeby pokazać trendy i żeby Klient, który przychodzi na parę godzin w ciągu dnia, czy to jest raz na miesiąc czy raz na pół roku, rozbudził w pełni swoje zmysły – mówi architektka Agnieszka Musiał-Chmielnik.
Geberit zaprasza na cykl odcinków
Co tydzień na kanale Geberit na platformie YouTube będzie emitowany odcinek z udziałem Ambasadorów: https://www.youtube.com/@GeberitGroup
Dostępne są już zapowiedź cyklu oraz dwa odcinki ,,Branże, które spotykają się… w łazience” – część pierwsza i druga rozmowy Macieja Maniewskiego z Justyną Kolasińską oraz pierwszy odcinek ,,Rozmowy ambasadorów Geberit” – część pierwsza rozmowy Macieja Maniewskiego z Agnieszką Musiał-Chmielnik.
Warto śledzić kanały producenta w mediach społecznościowych, żeby być na bieżąco.
PS Lepsza łazienka, lepsze życie – wystartowała nowa kampania reklamowa Geberit
W 2020 roku Geberit stworzył z kolei kampanię reklamową pod hasłem „Lepsza łazienka, lepsze życie”. Jej celem jest uświadomienie, w jaki sposób wyposażenie łazienki może usprawnić codzienne funkcjonowanie, odpowiadając na najbardziej wymagające oczekiwania współczesnych użytkowników łazienek.