Kampania Empik Foto zachęca do zamawiania i wywoływania zdjęć w aplikacji EmpikFoto, ponieważ wakacje to czas, w którym wyjątkowo chętnie wywołujemy odbitki, ale również tworzymy tematyczne fotoksiążki. Marka Empik Foto przekonuje, że najlepszym sposobem na utrwalenie letnich wspomnień może być „wywołanie wspomnień” w postaci fizycznych pamiątek, takich jak fotoksiążka, harmonijka ze zdjęć czy odbitki.
W ramach kampanii „Wywołaj prawdziwe emocje” powstała seria zdjęć produktowych oraz trzech filmów, z krótkimi scenami nawiązującymi do wakacyjnego klimatu. Każda z emocjonalnych scen video zatrzymuje się i w formie zdjęcia trafia do jednego z produktów Empik Foto, które można zamówić przez stronę www.empikfoto.pl lub aplikację Empik Foto.
Zobacz również
Przygotowane materiały można zobaczyć poniżej.
Za koncepcję kampanii, ideę kreatywną i produkcję materiałów wideo i zdjęć odpowiada agencja Cut The Mustard.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
Słuchaj podcastu NowyMarketing