Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard

Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
O autorze
1 min czytania 2023-07-14

W oparciu o tę ideę kreatywną marka udowadnia, że ma „pizzę dla każdego”.

– Pomimo spójnej strategii na TikToku komunikujemy się innym kodem skierowanym do specyficznych odbiorców tego kanału. Nawiązujemy do aktualnych trendów zarówno kulturowych jak i TikTokowych – mówi Karolina Wierzbicka, Client Service Supervisor w Cut The Mustard.

– Głównym bohaterem komunikacji jest pizza i jej aspiracyjne, ale też moodowe ujęcie. Opowiadamy o produkcie z perspektywy „for the love of pizza”, bo to właśnie Pizza Hut jest stylem życia – dodaje.

Celem prowadzonych działań komunikacyjnych jest pozyskanie grupy odbiorców z tzw. Gen Z* i zaangażowanie ich za pomocą specyficznego contentu. Publikacje zostały przygotowane zgodnie z obowiązującymi trendami na platformie TikTok. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* dotyczy ludzi urodzonych w przedziale od 1995 do 2012 roku

Link do profilu na TikToku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Pizza Hut wybrała Cut The Mustard do obsługi rynków CEE

Agencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września 2022 r. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się