W oparciu o tę ideę kreatywną marka udowadnia, że ma „pizzę dla każdego”.
– Pomimo spójnej strategii na TikToku komunikujemy się innym kodem skierowanym do specyficznych odbiorców tego kanału. Nawiązujemy do aktualnych trendów zarówno kulturowych jak i TikTokowych – mówi Karolina Wierzbicka, Client Service Supervisor w Cut The Mustard.
Zobacz również
– Głównym bohaterem komunikacji jest pizza i jej aspiracyjne, ale też moodowe ujęcie. Opowiadamy o produkcie z perspektywy „for the love of pizza”, bo to właśnie Pizza Hut jest stylem życia – dodaje.
Celem prowadzonych działań komunikacyjnych jest pozyskanie grupy odbiorców z tzw. Gen Z* i zaangażowanie ich za pomocą specyficznego contentu. Publikacje zostały przygotowane zgodnie z obowiązującymi trendami na platformie TikTok.
* dotyczy ludzi urodzonych w przedziale od 1995 do 2012 roku
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Pizza Hut wybrała Cut The Mustard do obsługi rynków CEE
Agencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września 2022 r. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.