W oparciu o tę ideę kreatywną marka udowadnia, że ma „pizzę dla każdego”.
– Pomimo spójnej strategii na TikToku komunikujemy się innym kodem skierowanym do specyficznych odbiorców tego kanału. Nawiązujemy do aktualnych trendów zarówno kulturowych jak i TikTokowych – mówi Karolina Wierzbicka, Client Service Supervisor w Cut The Mustard.
Zobacz również
– Głównym bohaterem komunikacji jest pizza i jej aspiracyjne, ale też moodowe ujęcie. Opowiadamy o produkcie z perspektywy „for the love of pizza”, bo to właśnie Pizza Hut jest stylem życia – dodaje.
Celem prowadzonych działań komunikacyjnych jest pozyskanie grupy odbiorców z tzw. Gen Z* i zaangażowanie ich za pomocą specyficznego contentu. Publikacje zostały przygotowane zgodnie z obowiązującymi trendami na platformie TikTok.
* dotyczy ludzi urodzonych w przedziale od 1995 do 2012 roku
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Pizza Hut wybrała Cut The Mustard do obsługi rynków CEE
Agencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września 2022 r. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.