Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę PKP Intercity

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę PKP Intercity

Agencja San Markos została wybrana do obsługi projektu realizowanego dla PKP Intercity. Wśród złożonych ofert San Markos przedstawił najkorzystniejszą propozycję.

W ramach współpracy dla nowego Klienta agencja San Markos będzie odpowiedzialna zaprowadzenie działań w zakresie przygotowania strategii, kreacji oraz produkcji BTL. Jak również obsługę DTP związanego z budowaniem wizerunku Klienta oraz działań promocyjnych, reklamowych i informacyjnych na rzecz „PKP Intercity” S.A.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Nie ukrywam, że bardzo się cieszymy z sukcesu i docenienia naszej oferty w procesie przetargowym przez PKPIntercity. Priorytetem San Markos w pracy z Klientami jest zapewnienie najwyższej jakości usług i zapewnieniu najlepszych rozwiązań reklamowych. Z tym nastawieniem podchodzimy również do nowych zadań, a z racji tego, że mamy Klientów w całej Polsce to teraz jeżdżąc do nich będziemy wybierać kolej”. – powiedział Tomasz Dembiński, Prezes agencji w San Markos.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij