Małgorzata Majcher to Chief Strategy & Innovation Officer w agencji DDB Warszawa, a Małgorzata Ambrożewicz to Senior Digital Executive w Kantar Polska – firmie zajmującej się analizą danych i konsultingiem marek.
Google w partnerstwie z Kantar Polska organizuje konkurs, w którym wyróżniane są najbardziej kreatywne, a jednocześnie efektywne polskie kampanie na YouTube z okresu od lipca 2022 roku do lipca 2023 roku.
Zobacz również
Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o nagrody w siedmiu kategoriach: „Unskippable” Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing on YouTube. Ponadto najbardziej wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix.
Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców i twórczyń. W zeszłym roku nagrody zdobyła m.in. kampania marki YES. O niej szerzej rozmawiamy z Małgorzatą Majcher i Małgorzatą Ambrożewicz.
– Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja konkursu zaskoczy nas pod kątem różnorodności. Do tej pory zgłaszały się firmy z przeróżnych obszarów – zarówno z finansów, handlu, branży żywności, jak i twórcy kampanii społecznych, urzędy miast czy nawet dziennik satyryczny – mówi Małgorzata Ambrożewicz z Kantar Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– W komisji jurorskiej dorzucę od siebie kamyczek stratega – będę szukać namysłu w zgłaszającej się do konkursu kampanii. Będę sprawdzać, czy dana kampania jest dziełem przypadku, czy jednak została odpowiednio dopasowana do platformy YouTube. Będę strażnikiem insightu, celów i strategii – Małgorzata z DDB Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak się zgłaszać? Kto może wziąć udział w YouTube Works Awards 2023? Co będzie brane pod uwagę przy ocenie kandydatów? O tym wszystkim dowiecie się z naszego podcastu!
Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do 30 września 2023 roku poprzez formularz dostępny na stronie konkursu: https://yt.be/workspl. Zgłoszenia są całkowicie bezpłatne, a swój projekt może zgłosić każdy: zarówno agencje, marki, działy marketingu, jak i mniejsze firmy, fundacje lub osoby budujące personalną markę dzięki wideo.
Artykuł i podcast powstał we współpracy z Google Polska