Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Małgorzata Majcher (DDB Warszawa) i Małgorzata Ambrożewicz (Kantar Polska): W konkursie YouTube Works szukamy najbardziej kreatywnych kampanii

Małgorzata Majcher (DDB Warszawa) i Małgorzata Ambrożewicz (Kantar Polska): W konkursie YouTube  Works szukamy najbardziej kreatywnych kampanii
Po raz trzeci w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie opowiadają w naszym podcaście Małgorzata Majcher i Małgorzata Ambrożewicz.
O autorze
1 min czytania 2023-09-06

Małgorzata Majcher to Chief Strategy & Innovation Officer w agencji DDB Warszawa, a Małgorzata Ambrożewicz to Senior Digital Executive w Kantar Polska – firmie zajmującej się analizą danych i konsultingiem marek.

Google w partnerstwie z Kantar Polska organizuje konkurs, w którym wyróżniane są najbardziej kreatywne, a jednocześnie efektywne polskie kampanie na YouTube z okresu od lipca 2022 roku do lipca 2023 roku.

Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o nagrody w siedmiu kategoriach: „Unskippable” Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing on YouTube. Ponadto najbardziej wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix.

Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców i twórczyń. W zeszłym roku nagrody zdobyła m.in. kampania marki YES. O niej szerzej rozmawiamy z Małgorzatą Majcher i Małgorzatą Ambrożewicz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja konkursu zaskoczy nas pod kątem różnorodności. Do tej pory zgłaszały się firmy z przeróżnych obszarów – zarówno z finansów, handlu, branży żywności, jak i twórcy kampanii społecznych, urzędy miast czy nawet dziennik satyryczny – mówi Małgorzata Ambrożewicz z Kantar Polska.

– W komisji jurorskiej dorzucę od siebie kamyczek stratega – będę szukać namysłu w zgłaszającej się do konkursu kampanii. Będę sprawdzać, czy dana kampania jest dziełem przypadku, czy jednak została odpowiednio dopasowana do platformy YouTube. Będę strażnikiem insightu, celów i strategii – Małgorzata z DDB Warszawa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak się zgłaszać? Kto może wziąć udział w YouTube Works Awards 2023? Co będzie brane pod uwagę przy ocenie kandydatów? O tym wszystkim dowiecie się z naszego podcastu!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do 30 września 2023 roku poprzez formularz dostępny na stronie konkursu: https://yt.be/worksplZgłoszenia są całkowicie bezpłatne, a swój projekt może zgłosić każdy: zarówno agencje, marki, działy marketingu, jak i mniejsze firmy, fundacje lub osoby budujące personalną markę dzięki wideo.

Artykuł i podcast powstał we współpracy z Google Polska