TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

o2 startuje na własnej platformie z telewizją lajk.tv

W weekend wystartowała beta-testowana na Wrzucie i YouTube telewizja od o2, funkcjonująca pod marką lajk.tv
O autorze
1 min czytania 2012-09-11

Na „antenę” lajk.tv będzie trafiać 12 materiałów dziennie. Produkt jest adresowany do internautów w wieku 14-30 lat, choć poszczególne cykle będą poszukiwać odbiorców także w innych grupach wiekowych.

– Większość dużych podmiotów ustawia się w opozycji do YouTube, ewentualnie zaciska zęby i bez przekonania flirtuje. Nie mamy takich rozterek, lajk.tv będzie funkcjonować na własnej platformie, podpierać się będzie Wrzutą i wortalami należącymi do Grupy o2, ale budowanie widowni na YouTube będzie miało wysoki priorytet – mówi Michał Brański, członek Zarządu Grupy o2. – Koniec końców marketerzy w wypadku akcji specjalnych opierających się na wideo będą rozliczać partnerów z liczby kontaktów – dodaje Brański.

W ofercie dla reklamodawców w lajk.tv obok standardowych formatów reklamowych występować będą: product placement/integration, sponsoring cyklów i prezenterów, serie branded content, konkursy wsparte wideo, działania reklamowe angażujące vlogerów.

Studio lajk.tv docelowo będzie obsługiwać również kolejne inicjatywy wideo w ramach Grupy o2 oraz służyć realizacji akcji marketingowych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj