o2 startuje na własnej platformie z telewizją lajk.tv

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
o2 startuje na własnej platformie z telewizją lajk.tv

W weekend wystartowała beta-testowana na Wrzucie i YouTube telewizja od o2, funkcjonująca pod marką lajk.tv

Na "antenę" lajk.tv będzie trafiać 12 materiałów dziennie. Produkt jest adresowany do internautów w wieku 14-30 lat, choć poszczególne cykle będą poszukiwać odbiorców także w innych grupach wiekowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Większość dużych podmiotów ustawia się w opozycji do YouTube, ewentualnie zaciska zęby i bez przekonania flirtuje. Nie mamy takich rozterek, lajk.tv będzie funkcjonować na własnej platformie, podpierać się będzie Wrzutą i wortalami należącymi do Grupy o2, ale budowanie widowni na YouTube będzie miało wysoki priorytet - mówi Michał Brański, członek Zarządu Grupy o2. - Koniec końców marketerzy w wypadku akcji specjalnych opierających się na wideo będą rozliczać partnerów z liczby kontaktów – dodaje Brański.

W ofercie dla reklamodawców w lajk.tv obok standardowych formatów reklamowych występować będą: product placement/integration, sponsoring cyklów i prezenterów, serie branded content, konkursy wsparte wideo, działania reklamowe angażujące vlogerów.

Studio lajk.tv docelowo będzie obsługiwać również kolejne inicjatywy wideo w ramach Grupy o2 oraz służyć realizacji akcji marketingowych. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij