Paweł Lipiec odpowiada w VML Poland za kampanie ambasadorskie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paweł Lipiec odpowiada w VML Poland za kampanie ambasadorskie

Paweł Lipiec objął w agencji VML Poland stanowisko Influencers Relations Lead. Odpowiada za ambasadorski efekt kampanii realizowanych przez agencję, tj. za ich skalę i dobre dopasowanie działań influencerskich do założeń strategiczno-kreatywnych komunikacji i marki.

Paweł Lipiec jest rozpoznawalną w branży digital postacią. Aktywnie udziela się w społecznościach, od IRCa, poprzez fora i grupy dyskusyjne, serwisy mikroblogowe, na blogach i vlogach skończywszy. W Grupie Allegro był redaktorem prowadzącym serwis eCommerce.edu.pl, w którym odpowiadał za jego rozwój i promocję. Obecnie autor bloga.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Rynek mocno się profesjonalizuje w obszarze współpracy z liderami opinii – powstają dedykowane narzędzia i dostawcy. Kampanie są coraz bardziej rozproszone – wychodzą poza wąskie grono największych zasięgowo osób. Z perspektywy marketera potrzebny jest ośrodek integrujący te możliwości z marką i założeniami kampanii – mówi Kamil Dmowski, Activation Director w VML Poland. „Rocznie realizujemy ponad 100 dużych kampanii z liderami opinii, w których angażujemy coraz więcej nowych środowisk i twarzy. Paweł doskonale zna środowisko nie tylko blogerów i vlogerów – to daje nam organizacyjne i planerskie wzmocnienie” – dodaje Kamil Dmowski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij