Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Paweł Lipiec odpowiada w VML Poland za kampanie ambasadorskie

Paweł Lipiec objął w agencji VML Poland stanowisko Influencers Relations Lead. Odpowiada za ambasadorski efekt kampanii realizowanych przez agencję, tj. za ich skalę i dobre dopasowanie działań influencerskich do założeń strategiczno-kreatywnych komunikacji i marki.
O autorze
1 min czytania 2014-10-13

Paweł Lipiec jest rozpoznawalną w branży digital postacią. Aktywnie udziela się w społecznościach, od IRCa, poprzez fora i grupy dyskusyjne, serwisy mikroblogowe, na blogach i vlogach skończywszy. W Grupie Allegro był redaktorem prowadzącym serwis eCommerce.edu.pl, w którym odpowiadał za jego rozwój i promocję. Obecnie autor bloga.

„Rynek mocno się profesjonalizuje w obszarze współpracy z liderami opinii – powstają dedykowane narzędzia i dostawcy. Kampanie są coraz bardziej rozproszone – wychodzą poza wąskie grono największych zasięgowo osób. Z perspektywy marketera potrzebny jest ośrodek integrujący te możliwości z marką i założeniami kampanii – mówi Kamil Dmowski, Activation Director w VML Poland. „Rocznie realizujemy ponad 100 dużych kampanii z liderami opinii, w których angażujemy coraz więcej nowych środowisk i twarzy. Paweł doskonale zna środowisko nie tylko blogerów i vlogerów – to daje nam organizacyjne i planerskie wzmocnienie” – dodaje Kamil Dmowski.