Szybcy i trzeźwi

Minęły cztery miesiące od startu inicjatywy „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, której celem jest walka z problemem pijanych kierowców. W tym czasie przeprowadzonych zostało ponad 2 000 000 kontroli drogowych, w trakcie których policjanci z całej Polski rozdali ponad 400tys. naklejek z hasłem promującym
O autorze
1 min czytania 2014-10-14

W promocję hasła „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” włączyli się kolejni partnerzy – Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie oraz przewoźnicy z nim współpracujący – Tramwaje Warszawskie, Warszawska Kolej Dojazdowa oraz PKS Grodzisk Mazowiecki. Naklejki dystrybuowane były wśród pracowników oraz klientów podczas zakupu biletów w kasie przewoźnika. Jak informuje Danuta Gut, dyrektor biura zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie, inicjatora akcji, przyłączenie się do inicjatywy partnerów, z tak ważnego sektora jakim jest transport miejski, zasługuje na najwyższe uznanie i naśladownictwo. Promowanie trzeźwości za kierownicą i popularyzacja postawy „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” powinna stanowić podstawę myślenia zarówno kierowców, jak i osób korzystających z komunikacji miejskiej.

Od początku trwania inicjatywy ZPPP Browary Polskie postawiły sobie za zadanie dotarcie do jak największej liczby firm i instytucji chcących włączyć się w dystrybucję naklejek z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Do tej pory w działania zaangażowało się ponad 40 podmiotów, które chcąc wesprzeć inicjatywę przyczyniły się do promowania jej hasła. 

W grupie siła

Do kampanii włączyły się już między innymi największe koncerny paliwowe w Polsce – Orlen, BP, Statoil Fuel & Retail Polska oraz Lukoil. Dystrybucję naklejek wspiera także Gazeta Lubuska, największy i najczęściej czytany dziennik w regionie, który dołączył naklejki do swojego nakładu liczącego ponad 25tys. sztuk. Ponadto, do inicjatywy dołączyła regionalna gazeta Panorama Powiatu, działająca na terenie województwa opolskiego, która dystrybuuje naklejki wśród swoich czytelników, w tym wśród firm z branży motoryzacyjnej.

Inicjatorzy prowadzą kolejne rozmowy z potencjalnymi koalicjantami, którzy mogą przyczynić się do rozpowszechnienia hasła kampanii. Zachęcają oni wszystkich zainteresowanych propagowaniem trzeźwości na polskich drogach do przyłączania się do akcji i dalszego upowszechniania znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Pełna lista partnerów oraz więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj