TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UNIQUE ONE zaproszone przez Ministerstwo Finansów do konsultacji

Ministerstwo Finansów zaprosiło agencję marketingu zintegrowanego UNIQUE ONE do dialogu technicznego w sprawie „zorganizowania i przeprowadzenia ogólnokrajowej loterii promocyjnej (paragonowej)”.
O autorze
1 min czytania 2014-10-14

Warunkiem udziału w dialogu technicznym było spełnienie wymogów w zakresie wiedzy i doświadczenia, odpowiadającym przedmiotowi dialogu technicznego. Ponieważ agencja UNIQUE ONE spełniała powyższe kryteria, czyli wykazała się zorganizowaniem i doświadczeniem w przeprowadzeniu gier losowych o zasięgu ogólnokrajowym i o wartości co najmniej 2 mln złotych, została zaproszona na spotkanie z Ministerstwem Finansów.

– Ministerstwo Finansów poprosiło mnie o dostarczenie stosownych dokumentów, poświadczających, jakie usługi wykonaliśmy w ciągu ostatnich trzech lat – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE i dodaje: – Gdy okazało się, że spełniamy te kryteria, zostaliśmy zaproszeni do rozmów. Następstwem dialogu technicznego będzie zaproszenie do udziału w przetargu na kompleksową organizację loterii.

Celem loterii będzie zachęcenie klientów do odbierania paragonów, które są dowodem na to, że usługa jest świadczona legalnie i zostanie od niej odprowadzony VAT. Kampania loteryjna ma się przyczynić do wzmocnienia postaw obywatelskich, a tym samym ograniczyć deficyt sektora finansów publicznych w 2015 r. poniżej 3 proc. PKB, do czego zobligowała Polskę Rada UE.

Zgodnie z koncepcją Ministerstwa Finansów raz w miesiącu w ramach loterii ma odbywać się losowanie nagrody głównej – samochodu rodzinnego, a dwa razy w miesiącu losowanie nagród dodatkowych. Łączna pula nagród miesięcznie ma wynieść ok. 100 tysięcy złotych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj