Kolejna kampania LOWE WARSAW dla marki Tic Tac

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejna kampania LOWE WARSAW dla marki Tic Tac

Tic Tac po raz kolejny został partnerem muzycznego wydarzenia MTV EMA Pre-Party. Kampanię wizerunkowo-promocyjną, która wystartowała 22.09.2014 i potrwa do 26.10.2014 przygotowała agencja LOWE Warsaw.

Kampania zachęca konsumentów marki Tic Tac do udziału w konkursie, w którym do zdobycia są pakiety VIP na galę MTV EMA w Glasgow, zaproszenia na imprezę Pre-Party Warsaw oraz słuchawki marki BEATS by Dr. Dre. Mechanizm konkursu został przygotowany wspólnie z VIACOM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych w tym: tag on do spotu 30” emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, billboard promocyjny 45” oraz billboardy sponsorskie 8” emitowane w stacji MTV Polska, materiały POS oraz projekt limitowanej serii opakowań Tic Tac MTV EMA Pre-Party Warsaw. Dział DIGITAL agencji LOWE Warsaw przygotował platformę konkursową dostępną na tictac.pl oraz kreację display i rich media do kampanii online.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum Polska. 

Więcej informacji o promocji Tic Tac MTV można znaleźć na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij