Kampania zachęca konsumentów marki Tic Tac do udziału w konkursie, w którym do zdobycia są pakiety VIP na galę MTV EMA w Glasgow, zaproszenia na imprezę Pre-Party Warsaw oraz słuchawki marki BEATS by Dr. Dre. Mechanizm konkursu został przygotowany wspólnie z VIACOM.
Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych w tym: tag on do spotu 30” emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, billboard promocyjny 45” oraz billboardy sponsorskie 8” emitowane w stacji MTV Polska, materiały POS oraz projekt limitowanej serii opakowań Tic Tac MTV EMA Pre-Party Warsaw. Dział DIGITAL agencji LOWE Warsaw przygotował platformę konkursową dostępną na tictac.pl oraz kreację display i rich media do kampanii online.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum Polska.
Więcej informacji o promocji Tic Tac MTV można znaleźć na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024