Kampania będzie dotyczyć wciąż aktualnego problem bicia dzieci.W społeczeństwie polskim istnieje wyraźne przyzwolenie na stosowanie wobec dzieci przemocy fizycznej.
Badania TNS OBOP 2013 pokazują, że umiarkowaną i zdecydowaną aprobatę dla „klapsów” deklaruje 60 proc. badanych osób. Bicie za najskuteczniejszą w pewnych sytuacjach metodę wychowawczą uznało 29 proc. badanych.Osoby akceptujące przemoc wobec dzieci to nie sadyści i psychopaci, to 60 proc. Polaków.Większość nie zadaje sobie nawet sprawy z tego, że fizyczne kary wobec dzieci są w Polsce prawnie zabronione.
Zobacz również
“Chcemy poraz kolejny przywołać ten temat w mediach, obniżyć poziom aprobaty społecznej dla stosowania kar fizycznych, jako środka wychowawczego, przekonać, że nawet łagodna formy przemocy fizycznej tzw. „klaps” też jest przemocą wobec dziecka i nigdy nie powinien być stosowany jako środek wychowawczy“- mówi Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację kampanii.
Kampania ruszyła 16 października w telewizji i w kinach. Planowane są emisje w innych mediach (spot radiowy, printy, interenet). Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja TELESCOPE, spot wyprodukowała PAPAYA FILMS. Reżyseria spotu Jan Komasa, DOP Michał Englert, zdjęcia do printów Radek Polak.
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Słuchaj podcastu NowyMarketing