Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pracownicy firmy Tymbark wraz z rodzinami rozdadzą pół miliona jabłek w ramach ogólnopolskiej akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów”

Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. Jej celem jest promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców.
O autorze
2 min czytania 2014-10-16

W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z największych, jak nie największym tego rodzaju przedsięwzięciem, związanym z promocją jabłek w Polsce. Firma organizuje ją już po raz drugi.

W najbliższa sobotę, 18 października – pracownicy wraz z rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki Tymbark rozdadzą aż 80 ton, czyli pół miliona polskich jabłek w ramach akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. To już druga edycja akcji promującej polskie jabłka, pierwsza odbyła się w 2011 roku z okazji Jubileuszu 75-lecia marki Tymbark. W tym roku w akacji weźmie udział 2 000 osób i będzie ona prowadzona w aż 50 miejscowościach – będą to duże, średnie i małe miasta, a także te, w których znajdują się zakłady produkcyjne Grupy Maspex Wadowice, do której należy firma Tymbark. Akcję w prawie 160 lokalizacjach koordynować będzie ponad 120 team leaderów – pracowników, którzy będą organizować pracę na miejscu i dbać o to, aby świeże jabłka jak najszybciej trafiły do mieszkańców. Przedsięwzięcie jest oparte na wolontariacie pracowników i współpracowników firmy Tymbark, którzy pojawią się w sobotę na ulicach polskich miast i będą częstować mieszkańców jabłkami.

„Jabłka Tymbark z polskich sadów” to zakrojona na ogromną skalę akcja, która ma na celu promocję wysokiej jakości jabłek od polskich dostawców. Jej unikalność polega na tym, że w całości jest przygotowana i będzie przeprowadzona przez pracowników naszej firmy. To właśnie oni, wraz z rodzinami, poczęstują mieszkańców polskich miast jabłkiem od Tymbarku w najbliższą sobotę. Akcję organizujemy po raz drugi i jesteśmy przekonani, że to doskonały sposób na promocję tych wartościowych i bardzo smacznych owoców” – komentuje Krzysztof Pawiński, prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice i współwłaściciel firmy Tymbark.

Jabłka, które będą wręczane w ramach akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów” należą do odmiany Champion, zaliczanej do jednej z najlepszych w Polsce. Charakteryzują się ona słodkim, delikatnie kwaskowatym smakiem. Aż 94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 12 miesięcy spożywało jabłka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego w dniach od 1 do 5 sierpnia 2014 r. metodą CAWI (wywiady internetowe na panelu e-panel) na ogólnopolskiej próbie N=1 000. Badani najchętniej sięgają po jabłka surowe (83 proc.) oraz sok jabłkowy (74 proc.). Jabłka cenią za polskość (67 proc.), dostępność (66 proc.) oraz zawartość witamin (65 proc.).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów” będzie prowadzona w następujących miastach: Kraków, Warszawa, Toruń, Szczecin, Łódź, Poznań, Białystok, Wrocław, Bielsko-Biała, Myślenice, Kęty, Wadowice, Oświęcim, Andrychów, Sucha Beskidzka, Zawoja, Skawina, Zator, Nowy Sącz, Zakopane, Mszana Dolna, Rabka, Limanowa, Tymbark, Lublin, Świdnik, Kazimierz Dolny, Tychy, Lędziny, Mikołów, Pszczyna, Katowice, Zabrze, Gliwice, Olsztyn, Olsztynek, Ostróda, Nidzica, Stawiguda, Częstochowa, Opole, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bydgoszcz, Rzeszów oraz na Litwie w Wilnie i Kownie.

Akcję „Jabłka Tymbark z polskich sadów” wspierać będą działania PR, a także kampania telewizyjna emitowana w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się