Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

adidas Originals x KoRn – nowa wyjątkowa współpraca

adidas Originals x KoRn – nowa wyjątkowa współpraca
Już 27 października br. światło dzienne ujrzy kolekcja, która powstała dzięki połączeniu sił adidas Originals i KoRn. To zaskakujące partnerstwo ma stanowić uczczenie pionierskiego dziedzictwa, które 30 lat temu zostało zapoczątkowane przez kalifornijski zespół alt metalowy.
O autorze
1 min czytania 2023-10-24

KoRn, wkraczając na scenę 30 lat temu, zupełnie odciął się od wcześniej ustalonych i wypracowanych kodów estetycznych gatunku, tym samym torując drogę nowemu pokoleniu fanów, noszącemu z dumą dresy adidas Three Stripes. Długotrwała relacja pomiędzy zespołem a marką była wzorem autentycznej więzi, która później została uwieczniona w piosence „A.D.I.D.A.S.” pochodzącej z 1996 roku. 

Najnowsza kolekcja to wybór odważnych stylów inspirowanych albumem Life Is Pleachy z 1996 roku. Znajdą się tutaj dwa t-shirty z grafiką, bluzy z kapturem Three Stripes wraz z logo zespołu z przodu oraz dwie charakterystyczne wersje dresu adidas Originals – jeden w kolorze czarnym z białymi akcentami, a drugi z fioletowymi cekinami. 

Kolekcja obuwia to z kolei niestandardowe podejście do masywnej sylwetki Campus 00s i odważna aktualizacja dobrze znanych już sneakersów Supermodified. W każdym z modeli znajdą się unikatowe detale, w tym również wkładki graficzne, zapasowe sznurowadła, logo KoRn, brelok do kluczy z kostką gitarową i pudełko stworzone pod wspólnym szyldem. 

Produkty z kolekcji będą dostępne od 27 października br. na stronie adidas.com oraz u wybranych sprzedawców detalicznych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Mata został ambasadorem adidas Originals 

W drugiej połowie roku Mata wspólnie z adidas Originals udowodni, że niemożliwe nie istnieje. W ramach współpracy zaplanowany jest szereg wspólnych działań, które będą odpowiedzią na równanie MATA 🙂 + ADIDAS. 

PS2 Nowa era marki adidas. Zmieniono identyfikację wizualną oraz hasło przewodnie

Odkąd został po raz pierwszy zaprezentowany światu ponad 50 lat temu, trefoil przeżył tysiące wcieleń, trafiając na stopy wszystkich, od sportowców po pionierów kultury. Zaznaczając nadejście nowej ery dla marki, w tegorocznej kampanii adidas Originals chce docenić każdego, kto przez lata wybierał produkty z kultową koniczyną. Robi to poprzez wyjątkowe hasło, które stanie się motywem przewodnim adidas Originals na 2023 rok: “We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back.” 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się