fot. Instagram
O rewolucji informuje na platformie X m.in. Marek Plawgo. Polski płotkarz, sprinter i olimpijczyk zamieścił na swoim koncie krótkie video, w którym wyraźnie widać charakterystyczne logo marki adidas, a także podpis: „Big news. @adidas X @PKOL_pl razem!”
Zobacz również
fot. X
Również dziś rano, video pojawiło się również na facebookowym koncie PKOL.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Czy tak poważna zmiana tuż przez zbliżającymi się coraz szybciej igrzyskami olimpijskimi w Paryżu (lipiec — sierpień 2024 r.) wpłynie na wyniki polskich sportowców na francuskich arenach? Jest na to szansa, bowiem współpraca PKOL z firmą adidas gwarantuje olimpijczykom dostęp nie tylko do najmodniejszych strojów, ale również do najnowocześniejszych technologii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poza tym adidas i Polski Komitet Olimpijski w ciągu 5 lat trwania kontraktu planują również popularyzację aktywności sportowej wśród dzieci i młodzieży. Z pewnością niebawem rozpoczną się projekty aktywizujące w szkołach w całym kraju.
Źródło: Facebook
PS Nowa era marki adidas. Zmiana identyfikacji wizualnej i hasła
Zaznaczając nadejście nowej ery dla marki, w tegorocznej kampanii adidas Originals chce docenić każdego, kto przez lata wybierał produkty z kultową koniczyną. Robi to poprzez wyjątkowe hasło, które stanie się motywem przewodnim adidas Originals na 2023 rok: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back.”
PS2 4F i Loacl Heroes tworzą wyjątkową kolekcję
Moda to niekończące się inspiracje i zabawa, a dzięki ubraniom sportstyle z kolekcji 4F x LOCAL HEROES pozwolą tworzyć fanom obu marek niebanalne i wyróżniające się stylizacje.