Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Raport Polska Blogosfera 2014

Marketerzy, agencje czy domy mediowe zadawały sobie często pytania kim są blogerzy, o czym piszą, w jakim są wieku i z jaką częstotliwością dodają nowe wpisy. Na te oraz inne pytania odpowiadamy w prezentowanym raporcie.
O autorze
1 min czytania 2014-10-17

Narzędziem badawczym jest serwis zBLOGowani – agregat blogów z 22 kategorii tematycznych, który wystartował w połowie maja 2014 r.

Dane które przedstawiamy w raporcie oparte są nie o deklaracje użytkowników, a o twarde dane, które zgromadziliśmy w serwisie zBLOGowani. Badanie zostało wykonane na próbie 2871 aktywnych blogów oraz 3520 zarejestrowanych czytelników.

Wybrane wnioski płynące z badania:

  • Najliczniejsze grupy badanych blogów należą do kategorii kulinaria, uroda oraz lifestyle.
  • 85 proc. badanych blogerów to kobiety, a 15 proc. to mężczyźni.
  • Popularność kategorii blogów zmienia się wraz z wiekiem blogerów, najmłodsi tworzą najczęściej blogi osobiste i blogi z kategorii lifestyle, wśród starszych dominują blogi urodowe. Ze wzrostem wieku wzrasta także liczba blogów kulinarnych.
  • Blisko 79 proc. blogerów tworzy swoje treści na platformie Blogger.
  • Udział procentowy platformy blogowej WordPress wśród mężczyzn jest ponad dwukrotnie większy niż udział tej platformy w całej badanej populacji blogerów.
  • Blogerzy zamieszkują na ogół duże miasta i aglomeracje. Aż 12,2 proc. badanej populacji miesza w Warszawie.
  • Najczęściej występującą częstotliwością dodawania wpisów na blogach jest „2 razy w tygodniu”.
  • Wśród badanych czytelników blogów jedynie 17 proc. stanowili mężczyźni, a pozostałe 83 proc. kobiety.
  • Najczęściej czytanymi blogami są te z kategorii lifestyle, kulinaria, uroda, blog osobisty i fotografia.
  • Największy wskaźnik współczytelnictwa mają kategorie blogów: uroda oraz moda.
Pobierz raport w całości.
 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj