Trwa #jestemgraczem – największa kampania na rzecz zmiany wizerunku graczy w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Trwa #jestemgraczem – największa kampania na rzecz zmiany wizerunku graczy w Polsce

Już ponad 42000 osób dołączyło do akcji #jestemgraczem przygotowanej przez SAROTA PR we współpracy z firmą badawczą Ipsos. Celem kampanii jest zweryfikowanie stereotypów, jakie od lat nawarstwiają się wokół pasjonatów gamingu. Sponsorem projektu jest producent kart graficznych SAPPHIRE Technology.

By dołączyć do akcji należy wypełnić kwestionariusz dostępny na stronie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Badanie ma odpowiedzieć na szereg pytań. Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go nowych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu? Według Newzoo – organizacji badającej rozwój rynku gier komputerowych i wideo na świecie – w styczniu 2014 roku ponad 13 milionów Polaków, czyli 1/3 ludności, wykorzystywało swój sprzęt elektroniczny do grania. Gracze stanowią więc dużą i ważną grupę społeczną – do tej pory w pełni niezbadaną.

Projekt wspiera koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęły m.in. magazyny CD-Action, Secret Service i PSX Extreme, portale cybersport.pl, dobreprogramy.pl, gamezilla.pl, gry.interia.pl, pclab.pl, polskilive.pl, polygamia.pl, ppe.pl, geekweek.pl, planetagracza.pl i whatnext.pl, a także blogerzy i vlogerzy w tym Patryk „Rojo” Rojewski, Remigiusz "Rock" Maciaszek oraz Paweł Opydo.

Więcej informacji na stronie oraz twitterze i FB.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij