By dołączyć do akcji należy wypełnić kwestionariusz dostępny na stronie.
Badanie ma odpowiedzieć na szereg pytań. Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go nowych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu? Według Newzoo – organizacji badającej rozwój rynku gier komputerowych i wideo na świecie – w styczniu 2014 roku ponad 13 milionów Polaków, czyli 1/3 ludności, wykorzystywało swój sprzęt elektroniczny do grania. Gracze stanowią więc dużą i ważną grupę społeczną – do tej pory w pełni niezbadaną.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekt wspiera koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęły m.in. magazyny CD-Action, Secret Service i PSX Extreme, portale cybersport.pl, dobreprogramy.pl, gamezilla.pl, gry.interia.pl, pclab.pl, polskilive.pl, polygamia.pl, ppe.pl, geekweek.pl, planetagracza.pl i whatnext.pl, a także blogerzy i vlogerzy w tym Patryk „Rojo” Rojewski, Remigiusz „Rock” Maciaszek oraz Paweł Opydo.
Więcej informacji na stronie oraz twitterze i FB.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024