Catvertiser z kampaniami na Facebooku dla WWF Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Catvertiser z kampaniami na Facebooku dla WWF Polska

Catvertiser, pierwsza polska aplikacja do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku będzie obsługiwała WWF Polska.

- Przez najbliższy rok zajmiemy się optymalizacją działań promujących między innymi ochronę naszych cennych lasów, rzek i zagrożonych gatunków zwierząt. Integracja Catvertisera z Google Analytics pozwoli WWF na weryfikację efektywności tych działań - tłumaczy Miłosz Belter z Catvertisera.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku Catvertiser miał już przyjemność pomóc WWF Polska w konfiguracji i optymalizacji facebookowej kampanii na rzecz zachowania populacji łosia w Polsce. Celem było zachęcenie ludzi do podpisania petycji w sprawie ratowania łosia i przekonanie polskiego rządu do zmiany swoich planów. W efekcie minister środowiska zdecydował, że do czasu zakończenia liczenia zwierząt nie będzie żadnych zmian przepisów łowieckich dotyczących tego gatunku. Kampania rozliczana była w korzystnym systemie CPA (Cost Per Action).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij