Prince Polo zachęca do odkrywania osobistych „TOCOSIÓW”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Prince Polo zachęca do odkrywania osobistych „TOCOSIÓW”

Firma Mondelez Polska S.A. rozpoczęła nową promocję marki Prince Polo. Akcja pod hasłem „Noś TOCOŚ” nawiązuje do zrealizowanej wiosną tego roku kampanii reklamowej „Wybierzmy polskie TOCOŚ”, której głównym bohaterem był Islandczyk Gunnar.

Osią jesiennej promocji marki Prince Polo jest konkurs na stworzenie najbardziej oryginalnych, osobistych „TOCOSIÓW”, czyli cech, określeń i haseł, które wyróżniają uczestników zabawy. „Wiosną tego roku, w ogólnopolskim plebiscycie, miłośnicy Prince Polo, wybrali najbardziej pozytywną i wyjątkową cechę narodową Polaków: Gościożyczliwość. W najnowszej kampanii zachęcamy do wymyślania zabawnych i oryginalnych cech, które wyróżniają każdego z nas. W ten sposób chcemy inspirować Polaków do zwrócenia uwagi na ich wyjątkowość i odkrywania pozytywnych cech w nas samych” – mówi Kamila Moniuszko, brand manager Prince Polo w Mondelez Polska S.A.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główną platformą konkursową są: strona www.tocosie.pl oraz aplikacja na fanpage’u marki na Facebooku. Uczestnicy zgłaszają swoje pomysły w formie napisów na bluzy Prince Polo. W czasie sześciotygodniowej akcji, co tydzień, jury konkursu wybiera 1000 najbardziej kreatywnych haseł, a ich autorzy wygrywają bluzy z osobistym „TOCOSIEM”. Nagrodami głównymi są wycieczki na Islandię dla sześciu osób, których projekty na stronie akcji i na FB, polubi w ciągu tygodnia najwięcej internautów. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zakup sześciu wafelków Prince Polo. Promocja zakończy się 11 listopada br.

Akcja wspierana jest działaniami reklamowymi w internecie i punktach sprzedaży. 

Za opracowanie mechanizmu i kreację odpowiada agencja Next (Grupa Starcom MediaVest), która przygotowała wszystkie narzędzia promocyjne: stronę www, aplikację na Facebooku oraz reklamy internetowe. Next zajmuje się również komunikacją Prince Polo w mediach społecznościowych. Organizatorem promocji jest agencja Bayard. Dom mediowy Carat Polska odpowiada za planowanie i zakup mediów.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij