Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MEC wprowadza Nestlé do porannego show TVN

Nestlé we współpracy z agencją MEC realizuje „Zdrowy Start w Przyszłość”, cykl programów edukacyjnych emitowanych w Dzień Dobry TVN.
O autorze
1 min czytania 2014-10-22

Nestlé wraz z redakcją Dzień Dobry TVN przygotowuje cykl programów edukacyjnych Zdrowy Start w Przyszłość. Tworzone z myślą o młodych rodzicach oraz parach spodziewających się dziecka, programy te będą poruszać najbardziej nurtujące ich kwestie związane przede wszystkim z żywieniem dzieci.

Cykl ruszył 21 października. Przez 4 miesiące co dwa tygodnie na antenie DD TVN emitowane będą kolejne odcinki. Cykl prowadzi Monika Pyrek, popularna lekkoatletka, a prywatnie – matka promująca zdrowy styl życia. Będzie ona odwiedzać inne mamy, które opowiedzą jej o sposobach żywienia swoich maluchów.

Ekspertem „Zdrowego Startu w Przyszłość” jest dietetyk dziecięcy Anna Rzeszotek, która podzieli się z widzami programu wiedzą i praktycznymi wskazówkami dot. prawidłowej diety maluchów.

Oprócz kampanii online i w kanałach własnych (strony internetowe, profile Facebook marek Nestlé i kanał Zdrowy Start w Przyszłość), akcję promuje także przygotowana przez Liquid specjalna strona oferująca m.in. porady żywieniowe oraz opisy wszystkich odcinków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nestlé realizuje cały projekt we współpracy z domem mediowym MEC, który nie tylko zakupił media i dostosował własne kanały komunikacji, ale także koordynował lokowanie produktów (MEC Access) oraz zaprojektował kreację do kampanii online oraz telewizyjnej oraz nadzorował nagrania odcinków (Liquid, część kreatywna MEC).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się