TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe logo i oprawa dźwiękowa Polskiego Radia 24

Nadawane w technologii cyfrowej Polskie Radio 24 zmienia swoją oprawę graficzną i dźwiękową. Nowa oprawa podkreśla dynamiczny, informacyjny i nowoczesny charakter stacji, która 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przedstawia swoim słuchaczom najważniejsze informacje z kraju i ze świata.
O autorze
1 min czytania 2014-10-23

Oprawa dźwiękowa została przygotowana w Polskim Radiu. Producentem sygnału stacji jest Rafał Błażejewski, a głosów użyczyli Olga Pastuszka i Daniel Pachelski. – Skupiliśmy się przede wszystkim na nowoczesnej aranżacji. Głównym elementem oprawy jest sygnał – bardzo klasyczny, prosty, ale równocześnie charakterystyczny i łatwy do zapamiętania. Sięgnęliśmy po nowoczesne, oszczędne, syntetyczne dźwięki nawiązujące do znanych z naszej codzienności dzwonków telefonów, powiadomień, czy e-maili – dodaje Piotr Wawrowski, redaktor naczelny Redakcji Muzyki i Oprawy Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej Polskiego Radia.

Nowy logotyp PR24 przygotowała agencja Isobar Poland. – Najważniejsza dla nas była silna ekspozycja nazwy programu. Podczas projektowania dbaliśmy o to, aby końcowa forma była czytelna, ciekawa i łatwo rozpoznawalna. Jest to bardzo ważne choćby dlatego, że logo programu radiowego występuje w niezliczonych ilościach „okoliczności” – w wielu wariantach zastosowania, we wszystkich możliwych wielkościach i bogatym towarzystwie innych znaków – podkreśla Mikołaj Dąbski, Studio Director w Isobar Poland.

Nowa oprawa dźwiękowa PR24 do posłuchania na stronie.

Polskiego Radia 24 można słuchać w technologii cyfrowej DAB+ oraz za pośrednictwem strony internetowej, jak i mobilnej aplikacji Polskiego Radia na tablety i urządzenia mobilne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing