Mind Progress Group rośnie w siłę

Do agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dołączyli nowi pracownicy, którzy wzmocnią obszar obsługi klienta. Zespół rozbudowano o dwie nowe osoby. Małgorzata Busz została szefową działu client service, a Konrad Cieślak account managerem.
O autorze
1 min czytania 2014-10-27

Zatrudnienie nowych osób stanowi efekt wewnętrznego rozwoju oraz rosnącej liczby realizowanych projektów agencji. Nowym filarem działu obsługi klienta została Małgorzata Busz. Jako head of client service sprawuje nadzór nad projektami agencji, odpowiada za rozwój działu i proces realizacji jego strategii. Zastąpiła na tym stanowisku Jarosława Kołodziejczaka. Busz posiada 8-letnie doświadczenie w branży. Wcześniej przez 6 lat pracowała w agencji reklamowej Effectica, początkowo jako pr & account manager, aby następnie objąć stanowisko account directora. Prowadziła projekty dla takich marek jak West-ern Union, Cersanit (Grupa ROVESE), TAKTO (Grupa ULTIMO), KLEPIERRE (7 galerii handlowych), Lewiatan SA, DTZ (CH King Cross Praga, CH Sarni Stok, CH Ferio), Euro-basket 2009, ECE (Galeria Łódzka), Intersilesia McBride Polska, Celebrin, czy Pfleiderer.

Z kolei po pozytywnym przejściu okresu próbnego do zespołu Mind Progress Group dołączył Konrad Cieślak. Objął stanowisko account managera. Odpowiada za obsługę bieżących projektów agencji. Pierwsze kroki zawodowe stawiał w INSPRO, gdzie w 2010 roku realizował ogólnopolskie kampanie społeczne. Następnie jako account manager w infrared group – dostawcy technologii i producencie oprogramowania dla organizatorów eventów – był odpowiedzialny za koordynowanie produkcji dedykowanych aplikacji webowych dla klientów agencji. Cieślak tuż przed trafieniem do Mind Progress Group pełnił funkcję account managera w firmie Aduma SA, dostarczającej innowacyjne rozwiązania technologiczne, głównie z obszaru digital signage.