Żywiec APA – nowość z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej

W marcu br. żywieccy piwowarzy uwarzyli trzy piwne specjalności – Bocka, Marcowe i Białe. Warianty bardzo szybko zdobyły serca miłośników piwa i cieszą się dużą popularnością. Teraz idąc krok dalej i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów Żywiec wprowadza na rynek nowy gatunek – Żywiec APA.
O autorze
1 min czytania 2014-10-27

Na półkach sklepowych pojawi się już w listopadzie i otrzyma szerokie wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży.

Niepowtarzalnym smakiem Bocka, Marcowego oraz Białego marka Żywiec po raz kolejny udowodniła wyjątkowe umiejętności mistrzów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Warianty zdobyły ogromne uznanie konsumentów. Żywiec jednak nieustannie się rozwija i idzie z duchem czasu, dlatego teraz wprowadza na rynek nowy gatunek – Żywiec APA.

Nowy wariant to intensywnie chmielowe piwo typu Pale Ale z wyczuwalną nutą cytrusową. Swój aromat i smak zawdzięcza zastosowaniu pięciu odmian chmielu oraz warzeniu w otwartych kadziach. Piwo to smakuje najlepiej, podawane w temperaturze 9-11 stopni Celsjusza.

Wprowadzanie przez markę Żywiec nowych gatunków odkrywa przed konsumentami bogactwo piwnego świata i tym samym podnosi kulturę picia piwa w Polsce – Izabela Głodek, Dyrektor marki Żywiec i Innowacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Żywiec APA będzie dostępny w sprzedaży w butelce zwrotnej 500 ml już w listopadzie. Towarzysząca mu kampania otrzyma wsparcie w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży, gdzie pojawią się materiały POS.

Dla marki Żywiec pracują: ATL – agencja DDB, BTL – Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się