Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Starcie z Żywiołem – podsumowanie islandzkiej Ekspedycji ŻYWIOŁ 2014

Podczas pobytu na Islandii zwycięzcy konkursu konsumenckiego mieli niepowtarzalną okazję zmierzyć się z żywiołami razem z ambasadorami akcji – vlogerami: Kubą Jankowskim, Martinem Stankiewiczem oraz Wapniakiem. Relacje z wyprawy można obejrzeć na kanale Żywioł od Żywiec Zdrój na YouTube.
O autorze
0 min czytania 2014-10-27

Tegoroczni zwycięzcy letniego konkursu Żywioł od Żywiec Zdrój S.A. sprawdzali swoją siłę i wytrzymałość podczas niezwykłej wyprawy po Islandii – tajemniczej i pięknej krainie czterech żywiołów. Uczestnicy Ekspedycji ŻYWIOŁ 2014 mieli okazję eksplorować jaskinię Raufarholshellir – niezwykły korytarz skalny o długości 1350 m. Dreszcz emocji zapewniła im wyprawa rowerowa na… aktywny wulkan Hengill. Niezapomnianych wrażeń dostarczył też snorkeling (nurkowanie) na ryfcie kontynentalnym na granicy Europy i Ameryki, a także wyprawa Jeepami po bezdrożach wyspy w kierunku lodowca Eystri Hagafellsjokull, przejazd skuterami przez zamarznięte jezioro, a także trekking w okolicach wulkanu Stora.

Po ekspedycji pozostały nie tylko wspomnienia i emocje, ale także 6 filmów, które można obejrzeć na kanale marki Żywioł na You Tube.

Za strategię, koncepcję kreatywną i organizacje ekspedycji odpowiadała agencja VML. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się