Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Parfienowicz Senior Directorem Ad Sales, CDS & Corporate Strategy w strukturze Viacom International Media Networks

W ramach poszerzonych kompetencji Parfienowicz będzie zarządzać także zespołem CDS, współpracującym z operatorami platform kablowo - satelitarnych.
O autorze
1 min czytania 2014-10-27

Viacom International Media Networks (VIMN) informuje, że z początkiem października powierzył Tomaszowi Parfienowiczowi zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za współpracę biznesową z operatorami sieci kablowych i platform satelitarnych (CDS). Dotychczas Parfienowicz, jako Senior Director Ad Sales &CorporateStrategy,był odpowiedzialny za sprzedaż reklam, monetyzację produktów VIMN oraz za rozwój strategii biznesowej.W tym zakresie jego obowiązki pozostają bez zmian.

– Gratuluję Tomkowi Parfienowiczowi i jestem pewien,że połączenie jego charyzmy i bogatego doświadczenia zawodowego wraz z kompetencjami zespołu, z którym będzie na co dzień pracował, są gwarancją wymiernych sukcesów zarówno dla Viacom jak i dla naszych partnerów biznesowych – komentuje zmianę Dariusz Janczewski, General Manager Viacom International Media Networks Polska.

Funkcję Senior Director Ad Sales, CDS & CorporateStrategy, powierzoną w tej chwili Parfienowiczowi, piastował wcześniej Stefan Liebig, który awansował w strukturach VIMN North.

Tomasz Parfienowicz dołączył do Viacom International Media Networks Polska w listopadzie 2011 roku jako kierownik ds. strategii. Doświadczenie zawodowe zdobywał w największych firmach consultingowych. W ostatnich latach, jako Senior Consultant w Deloitte Business Consulting, realizował projekty z zakresu analiz biznesowych, modeli finansowych i inwestycyjnych oraz zarządzania projektami w firmach działających w takich branżach jak: FMCG, ubezpieczenia, lotnictwo oraz sektor publiczny.Parfienowicz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończył dwa kierunki studiów ‘Marketing i Zarządzanie’ oraz ‘Finanse i Bankowość’.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poszerzenie kompetencji Tomasza Parfienowicza to kolejny krok wzmacniający lokalną strukturę VIMN. Na początku miesiąca koncern informował o powołaniu Katarzyny Samojluk na stanowisko VP, Dyrektora Finansowego. Wcześniej w polskiej strukturze firmy miał miejsce szereg promocji.

W czerwcu Dariusz Janczewski awansował ze stanowiska VP, Ad Sales & Country Managera, na General Managera Viacom International Media Networks Polska. Także latem Daniel Reszka otrzymał awans na stanowisko VP Marketing & Product VIMN Polska, a Jerzy Dzięgielewski – na funkcję Director, Product & Portfolio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się