W ubiegłym sezonie skoków narciarskich marka ISOVER towarzyszyła sportowcom podczas wszystkich startów i spektakularnych sukcesów. W czasie kiedy ISOVER był oficjalnym partnerem, Kamil Stoch wywalczył m.in. Kryształową Kulę i zwycięstwo w Pucharze Świata oraz dwa złote medale na Igrzyskach Olimpijskich w Soczi. – To był naprawdę niezwykły sezon i ogromna przyjemność współpracy z tak wybitnymi sportowcami. Zdrowa rywalizacja w duchu fair play to wartości bliskie zarówno ISOVER, jak i naszym skoczkom, dlatego wspólnie podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy z Kamilem Stochem i Stefanem Hulą – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.
Nowa umowa partnerska między ISOVER a Kamilem Stochem i Stefanem Hulą obejmuje cały sezon 2014/2015. Do jej podpisania doszło w ubiegły piątek (24 października 2014 r.) podczas 17. Gali Klubu ISOVER – corocznego spotkania z partnerami handlowymi marki. Gościem specjalnym wydarzenia była również Ewa Błaszczyk, znakomita aktorka i prezes Fundacji „Akogo?”, która jest ambasadorem marki w ramach kampanii wizerunkowej – „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”. Podczas spotkania zaprezentowano także najnowszą odsłonę kampanii produktowej marki – „Bez wełny nie ma komfortu”, która z lekkim przymrużeniem oka, wykorzystując owce w różnych konfiguracjach, ma za zadanie przedstawić korzyści ze stosowania rozwiązań ISOVER.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pierwsze zawody Pucharu Świata 2014/2015, w których polscy skoczkowie wystartują m.in. barwach ISOVER odbędą się 22 listopada w Klingenthal w Niemczech.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024