Rusza kampania poświęcona uzależnieniu od internetu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania poświęcona uzależnieniu od internetu

Agencja K2 oraz TFC i Film Produkcja wzięły udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej, realizowanej przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych – FIRST pod hasłem: „Wyloguj się do życia… a robi się to tak!”.

Program jest finansowany przez ministra zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Ambasadorami działań są piłkarze - Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny oraz muzycy - Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania ruszą z końcem października i potrwają do czerwca 2015 roku. Obejmują m.in. prasę, telewizję i Internet.

W ramach akcji powstały dwa sześćdziesięciosekundowe i trzydziestosekundowe spoty, które będą emitowane w internecie i telewizji.

Strona Wylogujsie.org zawiera informacje o charakterze edukacyjnym (badania, wypowiedzi autorytetów, publikacje), wskazówki na temat możliwości otrzymania pomocy dla uczniów i rodziców, bieżące informacje o samej kampanii oraz szczegóły konkursu dla młodzieży na najlepszy pomysł aktywności poza siecią (Start-up). Prowadzony jest również specjalny profil na FB.

Projekt jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji „Wyloguj się do życia”, która uświadamiała, że zagrożenie uzależnieniem od internetu wśród młodzieży staje się istotnym problemem społecznym. Zadaniem tegorocznej odsłony kampanii jest nie tylko pokazanie ryzyka, jakie niesie ze sobą nadmierne i niekontrolowane korzystanie z sieci, ale także zachęcenie młodzieży do szukania alternatyw poza światem wirtualnym i łączenia jednego z drugim w konstruktywny i mądry sposób. Jednym z powodów wielogodzinnego surfowania w internecie wskazywanym przez młodzież jest szukanie wrażeń, adrenaliny, przeżyć. Dlatego zachęcając w kampanii do „wylogowania się” autorzy skoncentrowali się na tym, co ma największą szansę konkurowania z atrakcjami oferowanymi przez sieć i jest oceniane przez młodzież, jako wzbudzające wiele pozytywnych emocji, czyli przede wszystkim sport i muzyka.

W ramach akcji w roku 2015 zostaną także zorganizowane specjalne warsztaty promujące zdrowe i bezpieczne korzystanie z Internetu dla pedagogów, rodziców, opiekunów, które jednocześnie każdy zainteresowany będzie mógł obejrzeć w Internecie (streaming).

Program jest finansowany przez ministra zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Kampania realizowana jest przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych – FIRST.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij