Rusza kampania poświęcona uzależnieniu od internetu

Agencja K2 oraz TFC i Film Produkcja wzięły udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej, realizowanej przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych – FIRST pod hasłem: „Wyloguj się do życia… a robi się to tak!”.
O autorze
1 min czytania 2014-10-30

Program jest finansowany przez ministra zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Ambasadorami działań są piłkarze – Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny oraz muzycy – Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus.

Działania ruszą z końcem października i potrwają do czerwca 2015 roku. Obejmują m.in. prasę, telewizję i Internet.

W ramach akcji powstały dwa sześćdziesięciosekundowe i trzydziestosekundowe spoty, które będą emitowane w internecie i telewizji.

Strona Wylogujsie.org zawiera informacje o charakterze edukacyjnym (badania, wypowiedzi autorytetów, publikacje), wskazówki na temat możliwości otrzymania pomocy dla uczniów i rodziców, bieżące informacje o samej kampanii oraz szczegóły konkursu dla młodzieży na najlepszy pomysł aktywności poza siecią (Start-up). Prowadzony jest również specjalny profil na FB.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji „Wyloguj się do życia”, która uświadamiała, że zagrożenie uzależnieniem od internetu wśród młodzieży staje się istotnym problemem społecznym. Zadaniem tegorocznej odsłony kampanii jest nie tylko pokazanie ryzyka, jakie niesie ze sobą nadmierne i niekontrolowane korzystanie z sieci, ale także zachęcenie młodzieży do szukania alternatyw poza światem wirtualnym i łączenia jednego z drugim w konstruktywny i mądry sposób. Jednym z powodów wielogodzinnego surfowania w internecie wskazywanym przez młodzież jest szukanie wrażeń, adrenaliny, przeżyć. Dlatego zachęcając w kampanii do „wylogowania się” autorzy skoncentrowali się na tym, co ma największą szansę konkurowania z atrakcjami oferowanymi przez sieć i jest oceniane przez młodzież, jako wzbudzające wiele pozytywnych emocji, czyli przede wszystkim sport i muzyka.

W ramach akcji w roku 2015 zostaną także zorganizowane specjalne warsztaty promujące zdrowe i bezpieczne korzystanie z Internetu dla pedagogów, rodziców, opiekunów, które jednocześnie każdy zainteresowany będzie mógł obejrzeć w Internecie (streaming).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Program jest finansowany przez ministra zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Kampania realizowana jest przez Fundację Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych – FIRST.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się