TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Colorado – powrót klasyka. Kampania Caterpillar z udziałem blogerów

Z początkiem listopada ruszyła kampania marki Caterpillar pod hasłem: Colorado – powrót klasyka. Kampania promuje kultowy model butów, który w tym sezonie pojawił się w nowych jesiennych kolorach. Działania potrwają miesiąc i obejmą outdoor, Internet oraz sklepy.
O autorze
1 min czytania 2014-11-03

Ważnym elementem kampanii jest współpraca z polskimi blogerami modowymi.

Caterpillar zaprosił do współpracy pięciu męskich blogerów modowych: Konrada Delektę (Rebel Fashion Style), Łukasza Masłowskiego (Outdersen), Kamila Pawelskiego (Ekskluzywny Menel), Łukasza Podlińskiego i Łukasza Witka (True2Me). Wszyscy zostali poproszeni o przygotowanie własnych stylizacji z modelem Colorado. Każdy z nich otrzymał buty w innym kolorze.

Dodatkowo, stylizacje Kamila Pawelskiego, znanego jako Ekskluzywny Menel i Łukasza Podlińskiego zostały wykorzystane na nośnikach reklamy zewnętrznej. Autorami zdjęć są Mateusz Pawelski i Michał Podkowa. Nośniki outdoor przez cały listopad będzie można zobaczyć w Warszawie, Krakowie i Trójmieście.

Kampania jest wpierana na poziomie sklepów. Witryny oraz materiały in-store obejmują sieci Citysport, HD i SOUL. Reklamy w Internecie pojawią się na stronach kierowanych do mężczyzn. Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, wyłącznego dystrybutora obuwia marki Caterpillar w Polsce. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Model Colorado to ponadczasowy styl oraz solidna i niezawodna konstrukcja Buty stworzone w latach 90. początkowo miały służyć do pracy w trudnych warunkach. Dziś nosi się je wszędzie i o każdej porze roku. Przez ponad dwadzieścia lat pojawiło się przeszło 100 wersji tego modelu. Tej jesieni nubukowe Colorado zadebiutowało w nowych kolorach: czerwonym, oliwkowym, pomarańczowym i granatowym. Dla zwolenników klasyki w sprzedaży będą także tradycyjne barwy: miodowa, brązowa i czarna. Szczegółowe informacje o nowej kolekcji obuwia Caterpillar są dostępne na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się