Case study „LifeACT” – akcji filmowej OS3 dla Philips Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Case study „LifeACT” – akcji filmowej OS3 dla Philips Polska

OS3 jest odpowiedzialna za kompleksową realizację nowatorskiego projektu LifeACT. Akcja została oparta na dwóch konkursach oraz produkcji krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.

Wyłoniono trzy historie z produktami w tle, a następnie trzech najlepszych młodych reżyserów ze szkół filmowych i reklamowych, którzy na podstawie nadesłanych opowieści napisali scenariusze oraz je zekranizowali.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii agencja przygotowała strategię, odpowiadała za realizację i produkcję materiałów wideo, m.in. krótkometrażowych filmów, teasera, trailera oraz making ofu, działania wsparła kampanią na YouTube, a także zrealizowała serwis.

– Zależało nam na zaangażowaniu osób już związanych z naszą marką – młodych ludzi zainteresowanych innowacjami i lifestylem. Propozycja nieszablonowego podejścia do projektu przez OS3 okazała się idealnym rozwiązaniem, które mocno wychodziło poza standardową konwencję. Oddanie głosu całym rodzinom i jednoczesne danie szansy młodym twórcą pozytywnie wpłynęły na kampanię Philips „Innovation&you” – wyjaśnia Małgorzata Rykucka, Head of Digital CEE Philips Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij