TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD Macroscope

W najbliższym czasie Marta Pichlak-Miarka będzie pracowała m.in. nad rozszerzeniem oferty badań i wykorzystaniem rozwiązań BuisnessInteligence w strategicznym planowaniu mediów.
O autorze
1 min czytania 2014-11-04

Marta Pichlak-Miarka przez ostatnie 3 lata rozwijała kompetencje z zakresu analiz Big Data. Pracowała jako Business Consultant CustomerIntelligence w SAS Institute w Belgii, dla takich Klientów jak ING, BNP Paribas Fortis, czy Belfius. Współpraca z czołowym dostawcą usług business inteligence na świecie pozwoliła jej zdobyć kompetencje w dziedzinach kluczowych dla rozwoju biznesu domu mediowego.

Pichlak-Miarka to menadżer z 10 letnim doświadczeniem. Przejmie obsługę takich klientów jak Heinz, Warner Bros. Wcześniej jako Group AccountDirector była odpowiedzialna z obsługę takich reklamodawców jak McDonald’s, Grupa Żywiec ,Perfetti Van Melle, Nuricia.

Współpraca z firmą SAS Institute, oferującą jedne z najbardziej innowacyjnych rozwiązań CustomerIntelligence, pozwoliła poszerzyć kompetencje w dziedzinach kluczowych z punktu widzenia oferty domu mediowego. Jakub Bierzyński, CEO OMD o powrocie Marty: „Współczesny marketing nie może istnieć bez wspierających go rozwiązań technologicznych oraz wszechstronnej analizy i wykorzystania danych na temat zachowań konsumentów. Ambicją OMD zawsze było rozwijanie swoich kompetencji oraz narzędzi, pozwalających na spersonalizowaną komunikację na masową skalę, opartą o zaawansowane rozwiązania analityczne. OMD od lat realizuje także projekty z wykorzystaniem analiz ekonometrycznych, pozwalających na ocenę efektywności działań marketingowych, a także optymalizację i prognozowanie przyszłych działań. Powrót Marty to dla nas zastrzyk świeżej energii i dowód na to, że nie zwalniamy tempa rozwoju”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj