Za jego realizację oraz komunikację odpowiada agencja Communication Unlimited.
W serwisie „Bez uczucia się nie da” poza browarnikami znajdą się historie osób, które z sercem wykonują swoją pracę lub oddają się swoim pasjom: sportowcy, artyści, rzemieślnicy. Celem Perły, marki dla której autentyczność jest wartością kluczową, jest zwrócenie uwagi na osoby prawdziwie oddane temu, czym się zajmują.
Zobacz również
– Pomysł stworzenia tego projektu zrodził się podczas jednej z moich wizyt w browarze. „Bez uczucia się nie da” to słowa jednego z naszych browarników. Zainspirowało nas to do rozpoczęcia poszukiwań prawdziwych osób, dla których pasja jest sposobem na życie. Chcieliśmy pokazać osoby, które potrafią żyć szczęśliwie, wykonując swoją pracę z miłością. Autentyczność tych osób jest tak zaskakująca, że postanowiliśmy poświęcić im naszą akcję marketingową – mówi Adam Tarasiuk z działu marketingu Browarów Lubelskich.
Start strony zaplanowany jest na 12 listopada. Wspierać go będą liczne działania w mediach.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]