W pogoni za technologią - rewolucje w marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W pogoni za technologią - rewolucje w marketingu

Coraz częściej efektywne działania marketingowe stają się obszarem inwestycji podnoszących wartość firm. Dzieje się tak głównie dzięki szerokim możliwościom wykorzystania profesjonalnych narzędzi marketingowych opartych o najnowsze technologie.Czym tym razem zaskoczy nas świat technologii?

27 listopada br. w Auli Artis po raz trzeci odbędzie się bezpłatna konferencja Marketing i Technologia 2014. Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. Listopadowa odsłona będzie okazją do ponownego spotkania, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się, jak tradycyjny marketing można wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zaproszenie na konferencję przyjęli praktycy związani z branżą marketingową i nowymi technologiami, w tym Roman Łoziński - Ars Thanea, Joanna Nagadowska - Google, Mateusz Puszczyński - Allegro, Kamil Dziadkiewicz -Omni3dD, Jacek Kotarbiński, Filip Beźnicki - Agencja Next, Piotr Chmielewski - Social Media Now, Karolina Liberka - Marketing w praktyce, Marta Siembab - Senselier,Maciej Kawecki – Brandburg, Karol Wyszyński - LifeTube. Konferencji towarzyszyć będzie wystawa TechZone, na której zaprezentowane zostaną nowości technologiczne m.in. drukarki 3D, OculusRift (okulary z efektem trójwymiarowej rzeczywistości), drony, koparka bitcoinów (urządzenie do produkcji wirtualnej waluty), aplikacje na smartfony „poszerzające” rzeczywistość.Poza inspirującymi wystąpieniami specjalistów z branży marketingu, po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs Startup Mixer przeznaczony dla startupów działających w obszarze marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.

Celem każdego marketingowca jest skuteczna komunikacja z klientami, poznanie jego potrzeb i oczekiwań. Współczesny technologiczny świat przekształca naszą rzeczywistość, wciągając nas w sieć coraz to nowszych zależności i nieograniczonych interakcji, wymusza kreowanie nowych rozwiązań komunikacyjnych. Z uczestnikami konferencji, zaproszeni przez nas specjaliści, podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą w tym obszarze– mówi Karolina Kotkowska, Dyrektor Marketingu WSNHiD.

Organizatorami wydarzenia są Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwaoraz SpeedUp Venture Capital Group, wiodąca polska grupa funduszy wczesnej fazy inwestujących na wszystkich etapach rozwoju nowych przedsiębiorstw. Partnerem strategicznym konferencji jest Dark StorkStudios.

W dzisiejszych czasach marketingu od nowych technologii nie da się oddzielić. Kiedy cztery lata temu rozpoczynaliśmy pracę nad konferencją nie myśleliśmy o niej jako o cyklicznym wydarzeniu. Jednak rozmowy z prelegentami i uczestnikami utwierdziły nas w przekonaniu, że warto i że takie wydarzenie jest potrzebne – mówi Monika Synoradzka, CMO SpeedUpGroup. Tegoroczna konferencja, dostarczy uczestnikom jeszcze większej dawki konkretnej wiedzy na temat rozwiązań i możliwości jakie dają im najnowsze technologie.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji. Szczegółowe informacje, harmonogram oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie.

Partner strategiczny: Dark StorkStudios
Partner: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Patronat medialny: Press, Marketing w praktyce

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij