W pogoni za technologią – rewolucje w marketingu

Coraz częściej efektywne działania marketingowe stają się obszarem inwestycji podnoszących wartość firm. Dzieje się tak głównie dzięki szerokim możliwościom wykorzystania profesjonalnych narzędzi marketingowych opartych o najnowsze technologie.Czym tym razem zaskoczy nas świat technologii?
O autorze
1 min czytania 2014-11-04

27 listopada br. w Auli Artis po raz trzeci odbędzie się bezpłatna konferencja Marketing i Technologia 2014. Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. Listopadowa odsłona będzie okazją do ponownego spotkania, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się, jak tradycyjny marketing można wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Zaproszenie na konferencję przyjęli praktycy związani z branżą marketingową i nowymi technologiami, w tym Roman Łoziński – Ars Thanea, Joanna Nagadowska – Google, Mateusz Puszczyński – Allegro, Kamil Dziadkiewicz -Omni3dD, Jacek Kotarbiński, Filip Beźnicki – Agencja Next, Piotr Chmielewski – Social Media Now, Karolina Liberka – Marketing w praktyce, Marta Siembab – Senselier,Maciej Kawecki – Brandburg, Karol Wyszyński – LifeTube. Konferencji towarzyszyć będzie wystawa TechZone, na której zaprezentowane zostaną nowości technologiczne m.in. drukarki 3D, OculusRift (okulary z efektem trójwymiarowej rzeczywistości), drony, koparka bitcoinów (urządzenie do produkcji wirtualnej waluty), aplikacje na smartfony „poszerzające” rzeczywistość.Poza inspirującymi wystąpieniami specjalistów z branży marketingu, po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs Startup Mixer przeznaczony dla startupów działających w obszarze marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.

Celem każdego marketingowca jest skuteczna komunikacja z klientami, poznanie jego potrzeb i oczekiwań. Współczesny technologiczny świat przekształca naszą rzeczywistość, wciągając nas w sieć coraz to nowszych zależności i nieograniczonych interakcji, wymusza kreowanie nowych rozwiązań komunikacyjnych. Z uczestnikami konferencji, zaproszeni przez nas specjaliści, podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą w tym obszarze– mówi Karolina Kotkowska, Dyrektor Marketingu WSNHiD.

Organizatorami wydarzenia są Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwaoraz SpeedUp Venture Capital Group, wiodąca polska grupa funduszy wczesnej fazy inwestujących na wszystkich etapach rozwoju nowych przedsiębiorstw. Partnerem strategicznym konferencji jest Dark StorkStudios.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W dzisiejszych czasach marketingu od nowych technologii nie da się oddzielić. Kiedy cztery lata temu rozpoczynaliśmy pracę nad konferencją nie myśleliśmy o niej jako o cyklicznym wydarzeniu. Jednak rozmowy z prelegentami i uczestnikami utwierdziły nas w przekonaniu, że warto i że takie wydarzenie jest potrzebne – mówi Monika Synoradzka, CMO SpeedUpGroup. Tegoroczna konferencja, dostarczy uczestnikom jeszcze większej dawki konkretnej wiedzy na temat rozwiązań i możliwości jakie dają im najnowsze technologie.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji. Szczegółowe informacje, harmonogram oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partner strategiczny: Dark StorkStudios
Partner: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Patronat medialny: Press, Marketing w praktyce

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się