TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RTB za efekt w NetSales

NetSales, sieć afiliacyjna należąca do Cube Group S.A., wprowadza do oferty emisję reklamy w modelu Real Time Bidding w rozliczeniu za efekt. Jako pierwsi z nowej usługi skorzystają reklamodawcy NetSales.
O autorze
1 min czytania 2012-09-20

Na początek sieć przygotowała dwie oferty: retargeting produktowy, gdzie dzięki unikalnej technologii wybieramy odbiorców, do których ponownie trafiamy z reklamą, zawsze w obrębie całego Internetu i przy stałej stawce za efekt. Jest to rozwiązanie przydatne zwłaszcza sklepom internetowym, które dzięki specjalnej integracji mogą prezentować użytkownikowi również inne produkty z danej kategorii.

Drugą propozycją jest retargeting behawioralny, gdzie trafiamy z emisją kampanii do osób zainteresowanych dokładnie naszym produktem lub usługą. Dzięki zastosowaniu emisji w modelu zakupu RTB docieramy z dużą częstotliwością do osób, które w danej chwili szukają naszego produktu. Przykładem może być emisja reklamy do użytkowników, którzy sprawdzali cenę konkretnego modelu telewizora w porównywarce cenowej. Dzięki naszej technologii możemy trafić do tych właśnie osób z reklamą konkretnego modelu dostępnego w sklepie klienta.

– Udział modelu RTB w emisji kampanii reklamowych w polskim Internecie będzie rósł z miesiąca na miesiąc, aż uda mu się dogonić standardy rynków zachodnich m.in. USA i Wielkiej Brytanii. Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom niezwykle ważne i skuteczne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii. Kolejnym krokiem jest zaoferowanie naszym wydawcom większych zysków, dzięki zastosowaniu Real Time Biddingu – mówi Marcin Michalski, zarządzający siecią NetSales.

Model rozliczenia RTB jest różnorodny, od CPM przez CPC, aż po CPA. NetSales stawia na elastyczność swojej nowej usługi i przede wszystkim na optymalizację efektów pod kątem jak najwyższej sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

RTB to jeden z najszybciej rozwijających się modeli zakupu reklamy display. Dzięki RTB precyzyjniej docieramy do konsumenta, niwelujemy stratę mediową do minimum i tym samym zwiększamy częstotliwości kontaktu z reklamą tych konsumentów, u których prawdopodobieństwo zakupu produktu jest jak najwyższe. Według amerykańskiego Raportu emarketer.com wydatki na RTB w 2012 roku wyniosą 2 miliardy dolarów i będą około 113% wyższe niż rok wcześniej. Coraz więcej dużych wydawców zaczyna otwierać się na RTB, w tym Facebook, właściciele sieci mobilnych czy właściciele contentu video. Według Comscore Reklama RTB display stanowiła około 20% wszystkich wyemitowanych reklam na świecie.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing