Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kampania „Mobilna WP.PL w Twoim smartfonie”

Wystartowała kampania reklamowa mobilnej WP.PL. Główny jej cel to zbudowanie w świadomości użytkowników przekonania, że Wirtualna Polska jest zawsze w zasięgu ręki i można z niej korzystać za pomocą smartfona w każdym miejscu i o każdej porze.
O autorze
2 min czytania 2012-09-18

Kampania – realizowana w trzech obszarach: offline, online i mobile – skierowana jest do młodych osób, w przedziale wiekowym 15-35 lat (core: 20-30 lat), głównie tych, które nie są zaawansowane technologicznie. Pokazuje mobilną WP.PL przez pryzmat jej najważniejszych m-produktów: Wiadomości, Sportu, Programu TV oraz Poczty. Stawia jednocześnie nacisk na nierozłączność (Ty i Wiadomości WP.PL [Sport, Program TV, Poczta] od teraz nierozłączni), pokazując, że – m.in. właśnie dzięki nowoczesnym telefonom – można mieć stały dostęp do serwisów i usług Wirtualnej Polski.

– Informujemy i edukujemy, przełamując w ten sposób przyzwyczajenia. Pokazujemy odbiorcom kampanii, że wszystkie informacje, których potrzebują, mogą być dostępne z poziomu smartfona – mówi Anna Pogorzelska, Zastępca Dyrektora Pionu ds. Marketingu. – Mówimy o naszych flagowych produktach – serwisach mobilnych i dedykowanych aplikacjach. Stawiamy przy tym, zresztą jak zawsze, na poczucie humoru grupy docelowej i niestandardowość kreacji – dodaje.  

– W kreacjach gramy skojarzeniami. Bohater kampanii, z którym od razu możemy się utożsamić, jest zawsze w centrum wydarzeń, zawsze „na scenie”, zawsze na bieżąco. Oczywiście wszystko to dzięki mobilnej WP.PL, jej aplikacjom i serwisom mobilnym – mówi Tomasz Bączek, Kierownik Działu Marketingu.

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa, dostępna – w wersji „tradycyjnej” i w wariancie mobilnym – pod adresem mobilna.wp.pl. Uzupełnia przekaz reklamowy, zachęcając użytkowników do poznania mobilnej oferty WP.PL. Jednocześnie przełamuje stereotypy dotyczące internetu w telefonie (poradniki: „Internet w telefonie nie jest drogi”, „Internet w telefonie działa szybko”) i edukuje („Jak korzystać z internetu w telefonie?”, „Jak zainstalować aplikacje mobilne?”, „Jak skonfigurować Pocztę WP.PL w telefonie?”).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Elementem wspierającym kampanię jest konkurs, realizowany, już od 19 września, online i mobilnie. Nawiązuje do idei kreatywnej kampanii (nierozłączność) i oparty jest na popularnych internetowych memach. Konkurs jest zintegrowany z Facebookiem. 

Kampania „Mobilna WP.PL w Twoim smartfonie” jest kolejną akcją reklamową realizowaną przez Wirtualną Polskę we współpracy z Agencją 303 (poprzednie to: „…a-dresik (mam, załóż) na WP” oraz „Ciekawsza strona informacji”).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wykorzystane kanały komunikacji:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Roxy FM, Złote Przeboje, Radio Eska, Polskie Radio)
  • prasa: dzienniki, tygodniki, miesięczniki (m.in. Rzeczpospolita, Super Express, Wprost, Newsweek, Playboy, Cosmopolitan, Film, Zwierciadło, Auto Świat)
  • Internet (m.in. Wirtualna Polska, wirtualnemedia.pl, idg.com.pl, ipla.tv)
  • TV/ kino (m.in. Multikino, Cinema City, Viva, Fox Life, Comedy Central, National Geographic Channel, Kino Polska)
  • mobile: serwisy mobilne WP.PL
  • dodatkowo: etui na bilety PKP, plakaty w szkołach językowych British School

Za kreację i koncepcję kreatywna kampanii odpowiada agencja 303, za zakup i planowanie mediów Zespół ds. Planowania Mediów, Wirtualna Polska