Focus Media Group dzieli się nagrodą

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Focus Media Group dzieli się nagrodą

Focus Media Group, grupa marketingu zintegrowanego, podzieliła się – w dosłownym tego słowa znaczeniu – ze swoimi wieloletnimi Klientami nagrodą dla Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego, którą otrzymała w czerwcu 2012 roku.

Statuetka oraz tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 została przyznana Focus Media Group przez redakcję „Media & Marketing Polska” na podstawie wyników badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zespół Focus Media Group zdecydował się na wyjątkowo niestandardowe działanie, ponieważ pociął statuetkę dla Agencji Roku 2012 na części.

- Tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. W naszym odczuciu tę nagrodę zdobyliśmy nie tylko dzięki świetnej pracy całego zespołu, ale także dzięki Klientom, którzy współpracując z nami od wielu lat, stale dają nam możliwości do realizowania ciekawych projektów w obszarze marketingu zintegrowanego. Wyróżnienie zdobyliśmy wspólnie, to naturalne, że statuetka należy się również naszym Klientom – wyjaśnia Rafał Kupidura, prezes zarządu i właściciel Focus Media Group.  

Spółka symbolicznie nagrodziła swoich Klientów fragmentem oryginalnej statuetki oprawionej w drewno, jednocześnie przyznając im tytuł „Klient Agencji Roku 2012”. Wśród wyróżnionych znaleźli się m.in.: Telewizja POLSAT, ING Usługi Finansowe, Brown-Forman, Groupe SEB Polska, Coty Polska, TPA Instytut Badań Technicznych, Agencja Handlowa Chantelle, Ringier Axel Springer Polska, Samsung oraz Colgate-Palmolive.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij