Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Focus Media Group dzieli się nagrodą

Focus Media Group, grupa marketingu zintegrowanego, podzieliła się – w dosłownym tego słowa znaczeniu – ze swoimi wieloletnimi Klientami nagrodą dla Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego, którą otrzymała w czerwcu 2012 roku.
O autorze
1 min czytania 2012-09-21

Statuetka oraz tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 została przyznana Focus Media Group przez redakcję „Media & Marketing Polska” na podstawie wyników badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC.

Zespół Focus Media Group zdecydował się na wyjątkowo niestandardowe działanie, ponieważ pociął statuetkę dla Agencji Roku 2012 na części.

– Tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. W naszym odczuciu tę nagrodę zdobyliśmy nie tylko dzięki świetnej pracy całego zespołu, ale także dzięki Klientom, którzy współpracując z nami od wielu lat, stale dają nam możliwości do realizowania ciekawych projektów w obszarze marketingu zintegrowanego. Wyróżnienie zdobyliśmy wspólnie, to naturalne, że statuetka należy się również naszym Klientom – wyjaśnia Rafał Kupidura, prezes zarządu i właściciel Focus Media Group.  

Spółka symbolicznie nagrodziła swoich Klientów fragmentem oryginalnej statuetki oprawionej w drewno, jednocześnie przyznając im tytuł „Klient Agencji Roku 2012”. Wśród wyróżnionych znaleźli się m.in.: Telewizja POLSAT, ING Usługi Finansowe, Brown-Forman, Groupe SEB Polska, Coty Polska, TPA Instytut Badań Technicznych, Agencja Handlowa Chantelle, Ringier Axel Springer Polska, Samsung oraz Colgate-Palmolive.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj