Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wybrane herbaty ze swojego portfolio. Działania obejmować będą spoty i bilbordy sponsorskie, emitowane przed najpopularniejszymi programami telewizyjnymi w stacjach z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat), TVN Media (TVN Style, TTV) oraz Discovery Media (Kuchnia+, Discovery). Przygotowane 8-sekundowe filmy pozwalają poznać markę jako towarzysza codzienności, który motywuje dając satysfakcję, radość oraz szczęście każdego dnia.
– Produkty Big-Active skierowane są do aktywnych i ciekawych świata ludzi, dla których filiżanka dobrej, wysokogatunkowej herbaty jest dopełnieniem formy, dobrych chwil czy ciekawości w odkrywaniu świata i podejmowaniu nowych wyzwań. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać motyw dopełnienia, jako element łączący świat naszych herbat ze światem naszych konsumentów – mówi Krzysztof Beling, Marketing manager marki Big-Active.
Zobacz również
Big-Active „dopełniał” będzie konsumentów herbat nie tylko w telewizji. Kampania przewiduje również działania w internecie, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz w prasie. Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie, przygotowano 15-sekundowy spot prezentujący wszystkie trzy linie herbat Big-Active.
– Chcieliśmy udowodnić, że mimo krótkiej formy i wielu ograniczeń prawnych, billboard sponsorski nie musi być sztampą. Przedstawiliśmy trzy różne historie inspirowane produktami Big-Active – mówi Tomasz Okulicz, dyrektor kreatywny agencji Engine.
W ramach prowadzonych działań, planowane jest również wykorzystanie nośników outdoorowych oraz realizacja niestandardowych działań ambientowych w przestrzeni miejskiej w trakcie zbliżającej się zimy. Kampania potrwa nieprzerwalnie do marca 2015 r.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Koncepcję kreatywną stworzyła Agencja Engine. Produkcja spotów sponsorskich powierzona została domowi produkcyjnemu M5. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja BrandLab.
Słuchaj podcastu NowyMarketing