Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Promotor Roku 2014

Ruszył Promotor Roku 2014, konkurs na najlepszą okazję zakupową roku. Głosuj i sprawdź, kto oferuje najlepsze promocje w sieci. Plebiscyt organizuje Cuponation.pl przy współpracy z InPost oraz internetSTANDARD.
O autorze
1 min czytania 2014-11-21

Koniec roku to czas podsumowań, również w segmencie sprzedaży internetowej. Dlatego też serwis Cuponation.pl, przy współpracy z InternetStandard.pl oraz InPost.pl przygotował jedyny w swoim rodzaju plebiscyt na najlepszą okazję zakupową roku – Promotor Roku 2014.

Miano Promotora Roku otrzyma sklep internetowy, który według konsumentów przygotował najatrakcyjniejszą okazję zakupową w 2014 r.

Na potrzeby konkursu została uruchomiona aplikacja, w której użytkownicy mogą oddać głos w jednej z czterech kategorii: moda, uroda, elektronika oraz pozostałe. Głosowanie rozpoczyna się dziś i potrwa do 3 grudnia 2014. Głosować można na stronie.

Wśród użytkowników biorących udział w głosowaniu zostaną rozdane vouchery zakupowe o wartości 200zł, które będzie można zrealizować u laureatów konkursu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promotor roku to pierwszy taki konkurs w Polsce. Wyniki plebiscytu pomogą wskazać, jakie działania promocyjne są najbardziej doceniane przez dzisiejszych konsumentów, dzięki czemu sklepy będą mogły zwiększyć efektywność kampanii promocyjnych – mówi Katarzyna Kazior Dyrektor Zarządzający Cuponation w Polsce. Poprzez konkurs chcemy także nagrodzić pracę zespołów marketingowych sklepów internetowych.

Sklep który uzyska największą liczbę głosów zdobędzie uznanie szerokiego grona odbiorców, ale przede wszystkim zestaw atrakcyjnych nagród, w tym ekskluzywny pakiet marketingowy od Cuponation.pl oraz inPost, a także bilet wstępu na wybraną konferencję Internet Standard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aplikacja konkursowa oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerami konkursu są InPost oraz internetSTANDARD.