Koniec roku to czas podsumowań, również w segmencie sprzedaży internetowej. Dlatego też serwis Cuponation.pl, przy współpracy z InternetStandard.pl oraz InPost.pl przygotował jedyny w swoim rodzaju plebiscyt na najlepszą okazję zakupową roku – Promotor Roku 2014.
Miano Promotora Roku otrzyma sklep internetowy, który według konsumentów przygotował najatrakcyjniejszą okazję zakupową w 2014 r.
Zobacz również
Na potrzeby konkursu została uruchomiona aplikacja, w której użytkownicy mogą oddać głos w jednej z czterech kategorii: moda, uroda, elektronika oraz pozostałe. Głosowanie rozpoczyna się dziś i potrwa do 3 grudnia 2014. Głosować można na stronie.
Wśród użytkowników biorących udział w głosowaniu zostaną rozdane vouchery zakupowe o wartości 200zł, które będzie można zrealizować u laureatów konkursu.
Promotor roku to pierwszy taki konkurs w Polsce. Wyniki plebiscytu pomogą wskazać, jakie działania promocyjne są najbardziej doceniane przez dzisiejszych konsumentów, dzięki czemu sklepy będą mogły zwiększyć efektywność kampanii promocyjnych – mówi Katarzyna Kazior Dyrektor Zarządzający Cuponation w Polsce. Poprzez konkurs chcemy także nagrodzić pracę zespołów marketingowych sklepów internetowych.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Sklep który uzyska największą liczbę głosów zdobędzie uznanie szerokiego grona odbiorców, ale przede wszystkim zestaw atrakcyjnych nagród, w tym ekskluzywny pakiet marketingowy od Cuponation.pl oraz inPost, a także bilet wstępu na wybraną konferencję Internet Standard.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aplikacja konkursowa oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie.
Partnerami konkursu są InPost oraz internetSTANDARD.