TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine): Przed internautami nie ukryje się nic

Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine): Przed internautami nie ukryje się nic
W dzisiejszym odcinku Marketingowej 11 na pytania odpowiada Grzegorz Krzemień, prezes agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
O autorze
2 min czytania 2012-10-01

1. W marketingu internetowym najważniejsze jest…

Prawda. Przed internautami nie ukryje się nic. A każda dęta, marketingowa ściema szybciej obiegnie świat niż sama reklama – tak właśnie dotarła do mnie nowa informacja o nowych możliwościach smartfonu Nokii.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

Nie da się jednym projektem odpowiedzieć na to pytanie. Jestem w tej branży, we własnej firmie, od 2001 roku. Od tego czasu było kilka przełomów koncepcyjnych i technologicznych, które pomogły ukształtować GoldenSubmarine.

Myślę, że od roku 2005 roku byliśmy najbardziej multimedialną agencją w Polsce. Ukoronowaniem naszej pracy była obsługa multimedialna Shella. Tworzyliśmy dla nich multimedia na całą Europę Środkowo-Wschodnią. Do dziś robią wrażenie.

Na pewno projektem pokazującym na co nas stać jest ŠKODA Test Show. Od strategii poprzez kreację, aż po realizację – wszystko w naszych rękach. Olbrzymi projekt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie duże nadzieje wiążę z aplikacjami mobilnymi dla Kopalni Soli „Wieliczka”. Zachwycają wiele osób i w pełni pokazują nasze kompetencje w wykorzystaniu marketingu mobilnego.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Przewidywanie, co będzie trendem w najbliższym czasie, budowanie kompetencji, ich świadome niszczenie i zastępowanie kolejnymi. Czyli utrzymanie firmy na fali przez 11 lat. I żeby to się udało, trzeba tylko jeszcze pchnąć w tym samym kierunku 60 niezwykle kreatywnych indywidualistów, z ich własnymi pomysłami „na internet”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Multimedialna obsługa Shella – robiliśmy prawdziwe cuda, jak na tamte czasy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Teraz z tego, jak obsługujemy ŠKODĘ. To realizacja w praktyce idei agencji marketingu interaktywnego.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Lubię odrealnione poczucie humoru, które ociera się o popkulturę, więc „siedzę na koniu”.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Mobilność, geolokalizacja i personalizacja.

A wszystko to najlepiej pokazuje infografika, którą zrobiliśmy nt. przyszłości marketingu.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

a) Augmented reality, w takiej formie z jaką mamy do czynienia obecnie.

b) Bezmyślny, narzędziowy ciąg na social media. Jest już około 10 serwisów społecznościowych, w których „trzeba” być, tylko z tego bycia z reguły nic nie wynika – a szkoda.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Zaufanie. Nam tak samo jak marketerowi, a może nawet bardziej, zależy na tym żeby projekt osiągnął wszystkie cele.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Z rozmów z ludźmi. GoldenSubmarine to tygiel pomysłów. To tym ciekawsze, że mogę obserwować dwa różne spojrzenia: warszawskie, bardziej „szołmeńskie” i poznańskie, bardziej racjonalne.

I z kwejka. 🙂

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

Zatrudniłbym Bayer Full. Czytałem, że robią oszałamiającą karierę za Wielkim Murem.

Zamiast tych żółtych wdzianek, koszulki… 

Może przy nieograniczonym budżecie stać by mnie było na rozmowy z nimi. 😉

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Jaki inny zawód daje możliwość ciągłej prezentacji swoich pomysłów przed milionami ludzi? I pozwala na sprawdzanie ich skuteczności w czasie rzeczywistym?!

Co roku też muszę uczyć się czegoś nowego, tutaj nie można się nudzić.

A tak na prawdę, kto nie lubi wpływać na ludzi! ;D