Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine): Przed internautami nie ukryje się nic

Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine): Przed internautami nie ukryje się nic

W dzisiejszym odcinku Marketingowej 11 na pytania odpowiada Grzegorz Krzemień, prezes agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

1. W marketingu internetowym najważniejsze jest...

Prawda. Przed internautami nie ukryje się nic. A każda dęta, marketingowa ściema szybciej obiegnie świat niż sama reklama - tak właśnie dotarła do mnie nowa informacja o nowych możliwościach smartfonu Nokii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...

Nie da się jednym projektem odpowiedzieć na to pytanie. Jestem w tej branży, we własnej firmie, od 2001 roku. Od tego czasu było kilka przełomów koncepcyjnych i technologicznych, które pomogły ukształtować GoldenSubmarine.

Myślę, że od roku 2005 roku byliśmy najbardziej multimedialną agencją w Polsce. Ukoronowaniem naszej pracy była obsługa multimedialna Shella. Tworzyliśmy dla nich multimedia na całą Europę Środkowo-Wschodnią. Do dziś robią wrażenie.

Na pewno projektem pokazującym na co nas stać jest ŠKODA Test Show. Od strategii poprzez kreację, aż po realizację – wszystko w naszych rękach. Olbrzymi projekt.

Obecnie duże nadzieje wiążę z aplikacjami mobilnymi dla Kopalni Soli „Wieliczka”. Zachwycają wiele osób i w pełni pokazują nasze kompetencje w wykorzystaniu marketingu mobilnego.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

Przewidywanie, co będzie trendem w najbliższym czasie, budowanie kompetencji, ich świadome niszczenie i zastępowanie kolejnymi. Czyli utrzymanie firmy na fali przez 11 lat. I żeby to się udało, trzeba tylko jeszcze pchnąć w tym samym kierunku 60 niezwykle kreatywnych indywidualistów, z ich własnymi pomysłami „na internet”.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Multimedialna obsługa Shella – robiliśmy prawdziwe cuda, jak na tamte czasy.

Teraz z tego, jak obsługujemy ŠKODĘ. To realizacja w praktyce idei agencji marketingu interaktywnego.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

Lubię odrealnione poczucie humoru, które ociera się o popkulturę, więc „siedzę na koniu”.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

Mobilność, geolokalizacja i personalizacja.

A wszystko to najlepiej pokazuje infografika, którą zrobiliśmy nt. przyszłości marketingu.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

a) Augmented reality, w takiej formie z jaką mamy do czynienia obecnie.

b) Bezmyślny, narzędziowy ciąg na social media. Jest już około 10 serwisów społecznościowych, w których „trzeba” być, tylko z tego bycia z reguły nic nie wynika – a szkoda.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Zaufanie. Nam tak samo jak marketerowi, a może nawet bardziej, zależy na tym żeby projekt osiągnął wszystkie cele.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Z rozmów z ludźmi. GoldenSubmarine to tygiel pomysłów. To tym ciekawsze, że mogę obserwować dwa różne spojrzenia: warszawskie, bardziej „szołmeńskie” i poznańskie, bardziej racjonalne.

I z kwejka. :)

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

Zatrudniłbym Bayer Full. Czytałem, że robią oszałamiającą karierę za Wielkim Murem.

Zamiast tych żółtych wdzianek, koszulki… 

Może przy nieograniczonym budżecie stać by mnie było na rozmowy z nimi. ;-)

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

Jaki inny zawód daje możliwość ciągłej prezentacji swoich pomysłów przed milionami ludzi? I pozwala na sprawdzanie ich skuteczności w czasie rzeczywistym?!

Co roku też muszę uczyć się czegoś nowego, tutaj nie można się nudzić.

A tak na prawdę, kto nie lubi wpływać na ludzi! ;D 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij