TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sprzedaż udziałów w PZL Spółka z o.o.

19 listopada 2014 roku zawarta została transakcja sprzedaży 51 proc. udziałów w PZL Spółka z o.o., należących do Publicis Groupe - dotychczasowym mniejszościowym udziałowcom tej agencji: Kotu Przyborze i Iwo Zaniewskiemu.
O autorze
1 min czytania 2014-11-24

W wyniku zawarcia umowy Przybora oraz Zaniewski stają się właścicielami 100 proc. udziałów w spółce.

„PZL to skrót od Przybora Zaniewski Limited. I powinno wystarczyć to za cały mój komentarz do dzisiejszego wydarzenia. Naszym wieloletnim partnerom: Kotu, Iwo oraz całemu zespołowi PZL życzę powodzenia i mocno trzymam kciuki za dalsze sukcesy. Dziękuję im za przyjemność współpracy w ramach grupy i płynącą z PZL kreatywną inspirację.” – powiedział Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, w skład której wchodziła PZL.

„Od wielu miesięcy toczyły się rozmowy na temat przyszłości PZL. Ogromna wdzięczność należy się naszym wieloletnim, ale też i zupełnie nowym klientom za wsparcie, które skłoniło nas do przejęcia w 100 procentach dotychczasowo tylko częściowej własności. Dziękujemy też Tomaszowi Hiltowi – CEO grupy Leo Burnett za wieloletnią współpracę i zarówno jemu, jak i Stephane’owi Estryn z Publicis Groupe za pozytywną, konkretną atmosferę rozmów. Specjalne podziękowania należą się Marioli Sobieraj – CFO grupy Leo Burnett za pomoc we wszelkich aspektach związanych z finansami. Mamy nadzieję, że niezależna PZL będzie w dalszym ciągu cennym partnerem dla wielu firm i instytucji” – powiedział Kot Przybora – prezes zarządu PZL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj