Warka Strong wraca na ekrany

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Warka Strong wraca na ekrany

24 listopada startuje kampania telewizyjna Warki Strong. Marka powraca do telewizji po ponad dwuletniej nieobecności i przypomina się klientom jako kolejna piwna specjalność Grupy Żywiec.

Piwo z Warki w staropolskim duchu

Warka Strong to wyjątkowe piwo, którego oryginalna receptura powstała w wareckim browarze. Tradycjami nawiązujące do staropolskiej sztuki warzenia piw treściwych i bogatych w smaku. Od początku cieszy się uznaniem smakoszy, wpisując się jednocześnie w strategię rozwoju Grupy Żywiec, stale poszerzającej portfolio piwnych specjalności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Unikalna receptura Warki Strong oparta jest na kompozycji dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego. Dzięki takiej kombinacji w tradycyjnej technologii warzenia powstaje piwo o mocnym, charakterystycznym smaku i wyraźnej bursztynowej barwie, podkreślonej dodatkowo wysoką przejrzystością. Miłośnicy piwnych specjalności cenią bogaty, lekko słodki smak Warki Strong oraz moc wyrazu, którą zyskuje dzięki zawartości alkoholu 6,5 proc.. 

Warka Strong w TV

Na początku tego roku odświeżone zostało opakowanie Warki Strong. Nowa szata graficzna zyskała charakterystyczne logo, które podkreśla przynależność do rodziny Warki. Czarny i złoty kolor oraz siedem gwiazdek symbolizujących wyjątkowość i najwyższą jakość, podkreślają dodatkowo premiowy charakter marki.

Warka Strong wraca na ekrany TV w kampanii ATL, która startuje 24 listopada 2014 r. W nowym spocie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość. Reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych telewizji. Kampanii towarzyszyć będą także dedykowane materiały w punktach sprzedaży.

Za kreację spotu odpowiada agencja JUST. Spot wyprodukowany został przez OPUS Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest. Działania PR dla marki Warka prowadzi agencja Roots PR.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij