TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sławek Matul Integrated Marketing Directorem w Lemon Sky

Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV w ramach poszerzania swoich kompetencji po połączeniu z agencją MAT stworzyła departament marketingu zintegrowanego, na czele którego stanął Sławek Matul, dotychczasowy CEO agencji MAT.
O autorze
0 min czytania 2012-05-23

Jako Integrated Marketing Director będzie odpowiedzialny za tworzenie i nadzór wielokanałowych, zintegrowanych kampanii reklamowych. Do jego obowiązków należy także wsparcie działów BTL, Eventów oraz Field Marketingu. W skład zespołu wchodzą osoby zarówno z Lemon Sky, jak i dawnej agencji MAT.

Zawodowo związany z branżą marketingu od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych. Zanim założył agencję marketingu zintegrowanego MAT pełnił funkcję Art Directora, Copywritera oraz Creative Directora, współpracując z takimi agencjami jak Ogilvy, LOWE Worldwide, BBDO. Pracował m. in dla marek: TP, Orange, Yamaha, Adidas, Samsung,

Coca-Cola, Henkel. Sławek założył agencję MAT w 1998 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj