Sławek Matul Integrated Marketing Directorem w Lemon Sky

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sławek Matul Integrated Marketing Directorem w Lemon Sky

Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV w ramach poszerzania swoich kompetencji po połączeniu z agencją MAT stworzyła departament marketingu zintegrowanego, na czele którego stanął Sławek Matul, dotychczasowy CEO agencji MAT.

Jako Integrated Marketing Director będzie odpowiedzialny za tworzenie i nadzór wielokanałowych, zintegrowanych kampanii reklamowych. Do jego obowiązków należy także wsparcie działów BTL, Eventów oraz Field Marketingu. W skład zespołu wchodzą osoby zarówno z Lemon Sky, jak i dawnej agencji MAT.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zawodowo związany z branżą marketingu od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych. Zanim założył agencję marketingu zintegrowanego MAT pełnił funkcję Art Directora, Copywritera oraz Creative Directora, współpracując z takimi agencjami jak Ogilvy, LOWE Worldwide, BBDO. Pracował m. in dla marek: TP, Orange, Yamaha, Adidas, Samsung,

Coca-Cola, Henkel. Sławek założył agencję MAT w 1998 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij