W kampanii wezmą udział kobiety w wieku 25-45 lat, dla których podstawowym kryterium, przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest jakość produktu, a nie jego cena.
Ambasadorki będą testować, płyny do naczyń z linii Morning Fresh, które wyróżniają się wyjątkową wydajnością, skutecznością w usuwaniu tłuszczu i innych trudnych zabrudzeń. Na opakowaniu została zmieniona komunikacja, która jeszcze bardziej podkreśla benefit płynu, jakim jest super skoncentrowana formuła.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Każda z Ambasadorek, biorących udział w projekcie, otrzyma dwa, spośród czterech dostępnych na rynku płynów: Morning Fresh Lemon oraz Morning Fresh Sensitive Aloe Vera. W paczkach ambasadorskich znajdą się również materiały informacyjne na temat linii produktów firmy Cussons.
Kampania ruszyła 17 listopada. Trwać będzie 5 tygodni. Główny nacisk kładziony jest na aktywności online, w ramach których uczestniczki projektu będą wyrażać swoje opinie i rekomendacje na temat produktów.
Dzięki kampanii, o produkcie zostanie poinformowanych ok. 400 tys. Konsumentek.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing