Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PZ Cussons Polska SA skorzysta z rekomendacji Streetcom

Agencja Streetcom Polska przygotowała kampanię rekomendacji dla producenta płynów do naczyń Morning Fresh, firmy PZ Cussons Polska SA. To już kolejny projekt realizowany przez agencję dla tego klienta.
O autorze
1 min czytania 2014-11-27

W kampanii wezmą udział kobiety w wieku 25-45 lat, dla których podstawowym kryterium, przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest jakość produktu, a nie jego cena.

Ambasadorki będą testować, płyny do naczyń z linii Morning Fresh, które wyróżniają się wyjątkową wydajnością, skutecznością w usuwaniu tłuszczu i innych trudnych zabrudzeń. Na opakowaniu została zmieniona komunikacja, która jeszcze bardziej podkreśla benefit płynu, jakim jest super skoncentrowana formuła.

Każda z Ambasadorek, biorących udział w projekcie, otrzyma dwa, spośród czterech dostępnych na rynku płynów: Morning Fresh Lemon oraz Morning Fresh Sensitive Aloe Vera. W paczkach ambasadorskich znajdą się również materiały informacyjne na temat linii produktów firmy Cussons.

Kampania ruszyła 17 listopada. Trwać będzie 5 tygodni. Główny nacisk kładziony jest na aktywności online, w ramach których uczestniczki projektu będą wyrażać swoje opinie i rekomendacje na temat produktów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki kampanii, o produkcie zostanie poinformowanych ok. 400 tys. Konsumentek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing