PZ Cussons Polska SA skorzysta z rekomendacji Streetcom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZ Cussons Polska SA skorzysta z rekomendacji Streetcom

Agencja Streetcom Polska przygotowała kampanię rekomendacji dla producenta płynów do naczyń Morning Fresh, firmy PZ Cussons Polska SA. To już kolejny projekt realizowany przez agencję dla tego klienta.

W kampanii wezmą udział kobiety w wieku 25-45 lat, dla których podstawowym kryterium, przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest jakość produktu, a nie jego cena.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ambasadorki będą testować, płyny do naczyń z linii Morning Fresh, które wyróżniają się wyjątkową wydajnością, skutecznością w usuwaniu tłuszczu i innych trudnych zabrudzeń. Na opakowaniu została zmieniona komunikacja, która jeszcze bardziej podkreśla benefit płynu, jakim jest super skoncentrowana formuła.

Każda z Ambasadorek, biorących udział w projekcie, otrzyma dwa, spośród czterech dostępnych na rynku płynów: Morning Fresh Lemon oraz Morning Fresh Sensitive Aloe Vera. W paczkach ambasadorskich znajdą się również materiały informacyjne na temat linii produktów firmy Cussons.

Kampania ruszyła 17 listopada. Trwać będzie 5 tygodni. Główny nacisk kładziony jest na aktywności online, w ramach których uczestniczki projektu będą wyrażać swoje opinie i rekomendacje na temat produktów.

Dzięki kampanii, o produkcie zostanie poinformowanych ok. 400 tys. Konsumentek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij