Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Poranki z email marketingiem od FreshMail

Po sukcesie krakowskiej edycji Poranka, przyszedł czas na inne miasta.
O autorze
0 min czytania 2012-09-25

Paweł Sala – Dyrektor Zarządzający FreshMail i Filip Kłodawski – Specjalista ds. strategii i projektów opowiedzą o tym co obecnie jest najmodniejsze, a co najskuteczniejsze w email marketingu. w:

  • Częstochowie – 10.10.2012
  • Warszawie – 18.10.2012
  • Wrocławiu – 25.10.2012

W trakcie szkolenia przedstawione zostaną:

  • zalety email marketingu
  • nowe trendach w branży
  • obalone mity
  • ciekawe case study

Przewidziany został także czas na:

  • dyskusje
  • networking
  • branżową wymianę doświadczeń

Cena: 35 zł [kawa, ciasto, książka “Świeże podejście do e-mail marketingu” w cenie szkolenia]

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Liczba miejsc ograniczona – Zapisz się już dziś

Słuchaj podcastu NowyMarketing