Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aleksandra Brzozowska kierownikiem marketingu i komunikacji w Media Impact Polska

Z początkiem grudnia Aleksandra Brzozowska objęła nowoutworzone stanowisko Kierownika Marketingu i Komunikacji w Media Impact Polska. Aleksandra Brzozowska pokieruje dwuosobowym zespołem, którego głównym zadaniem będzie realizacja strategii w zakresie marketingu oraz komunikacji wizerunkowej spółki.
O autorze
1 min czytania 2014-12-04

„Nowy dział będzie wspierał kluczowe inicjatywy spółki. Jestem przekonana, że integracja szeroko rozumianych kompetencji marketingowych gwarantuje jeszcze sprawniejsze działanie całego zespołu oraz wysoki komfort pracy na wszystkich etapach realizowanych projektów.”, komentuje Magdalena Jabłońska, Dyrektor Sprzedaży Specjalnej i Członek Zarządu w Media Impact Polska.

Aleksandra Brzozowska związana jest z Grupą Ringier Axel Springer w Polsce od początku 2010 roku, początkowo jako Project Manager serwisów forbes.pl i newsweek.pl, następnie od 2011 roku przejęła obowiązki Managera B2B w biurze reklamy RASP. Z początkiem 2014 roku Brzozowska dołączyła do Media Impact Polska, spółki powstałej z połączenia biur reklamy RASP i Grupy Onet.pl, gdzie odpowiedzialna była za PR i komunikację.

Wcześniej Aleksandra Brzozowska związana była z wydawnictwem AWR Wprost i Platformą Mediową Point Group, gdzie odpowiadała za rozwój serwisów internetowych. Jest absolwentką prawa Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj