Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował trzecią już edycję „Mapy podmiotów internetowych". Odzwierciedla ona dynamikę rozwoju branży internetowej w Polsce i stanowi swoisty drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
O autorze
1 min czytania 2014-12-09

Pomysł na stworzenie mapy podmiotów internetowych zrodził się w IAB Polska w ubiegłym roku. W tym czasie zostały wydane dwie edycje publikacji, które spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno ze strony branży, jak i ze strony przedstawicieli działów marketingu.

– Potrzebę uporządkowania i usystematyzowania wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym zidentyfikowaliśmy podczas rozmów z członkami IAB Polska i w ramach spotkań z marketerami poszukującymi wiarygodnych partnerów do działań w sieci. Wydawana przez nas mapa jest odpowiedzią na potrzeby obu środowisk i trafia na niezwykle podatny grunt. – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska.

Wydana obecnie „Mapa podmiotów internetowych IAB Polska” ukazuje, jak bardzo dynamicznie rozwija się branża internetowa. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją liczba zgłoszonych podmiotów wzrosła o 15 procent – na mapie znalazło się ponad 300 logotypów. Firmy miały możliwość umieszczania dowolnej liczby logotypów w wybranych przez siebie kategoriach.

Widoczny jest też wyraźnie coraz bardziej szczegółowy podział na kategorie. Na mapie po raz pierwszy znaleźli się klienci, którzy rozwijają swoje kompetencje w marketingu internetowym – m.in. w kategoriach bankowość elektroniczna, instytucja finansowa, energetyka. Wśród podmiotów znajdują się także firmy świadczące usługi dla firm z branży internetowej, przykładowo usługi prawne czy rekrutacyjne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsza „Mapa podmiotów internetowych IAB Polska” została stworzona w maju 2013 roku i zawierała wyłącznie logotypy firm członkowskich. Druga stanowiła rozwinięcie projektu także o firmy nienależące do organizacji. Kolejna edycja mapy ukaże się pod koniec 2015 roku.

Zapraszamy do pobierania i udostępniania „Mapy podmiotów internetowych” ze strony IAB Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się