Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2014

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował trzecią już edycję „Mapy podmiotów internetowych". Odzwierciedla ona dynamikę rozwoju branży internetowej w Polsce i stanowi swoisty drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

Pomysł na stworzenie mapy podmiotów internetowych zrodził się w IAB Polska w ubiegłym roku. W tym czasie zostały wydane dwie edycje publikacji, które spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno ze strony branży, jak i ze strony przedstawicieli działów marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Potrzebę uporządkowania i usystematyzowania wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym zidentyfikowaliśmy podczas rozmów z członkami IAB Polska i w ramach spotkań z marketerami poszukującymi wiarygodnych partnerów do działań w sieci. Wydawana przez nas mapa jest odpowiedzią na potrzeby obu środowisk i trafia na niezwykle podatny grunt. – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska.

Wydana obecnie „Mapa podmiotów internetowych IAB Polska” ukazuje, jak bardzo dynamicznie rozwija się branża internetowa. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją liczba zgłoszonych podmiotów wzrosła o 15 procent – na mapie znalazło się ponad 300 logotypów. Firmy miały możliwość umieszczania dowolnej liczby logotypów w wybranych przez siebie kategoriach.

Widoczny jest też wyraźnie coraz bardziej szczegółowy podział na kategorie. Na mapie po raz pierwszy znaleźli się klienci, którzy rozwijają swoje kompetencje w marketingu internetowym – m.in. w kategoriach bankowość elektroniczna, instytucja finansowa, energetyka. Wśród podmiotów znajdują się także firmy świadczące usługi dla firm z branży internetowej, przykładowo usługi prawne czy rekrutacyjne.

Pierwsza „Mapa podmiotów internetowych IAB Polska” została stworzona w maju 2013 roku i zawierała wyłącznie logotypy firm członkowskich. Druga stanowiła rozwinięcie projektu także o firmy nienależące do organizacji. Kolejna edycja mapy ukaże się pod koniec 2015 roku.

Zapraszamy do pobierania i udostępniania „Mapy podmiotów internetowych" ze strony IAB Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij