Sieć reklamy wideo AdPlayer współpracuje z nowymi wydawcami

Do sieci reklamy wideo AdPlayer dołączyły serwisy NextWeb Media – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także serwis rozrywkowy Kwejk.pl. AdPlayer rozpoczął już sprzedaż reklam w materiałach wideo na tych witrynach. Obecnie zasięg sieci wynosi ponad 13,5 mln użytkowników (RU)*.
O autorze
1 min czytania 2014-12-11

– Dzięki współpracy z serwisami NextWeb Media możemy zaoferować naszym klientom reklamę przy wysokiej jakości treściach wideo dotyczących nie tylko zdrowia, ale także zrównoważonego stylu życia i tematów związanych z rodzicielstwem – mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci AdPlayer. – Współpraca z Kwejk.pl to natomiast możliwość zainteresowania klientów reklamą przy niezwykle popularnych treściach rozrywkowych, a tym samym szansa na dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów – dodaje.

Serwisy NextWeb Media, które dołączyły do sieci AdPlayer, to: abcZdrowie.pl, poświęcony zdrowiu oraz zdrowemu stylowi życia oraz serwis dla rodziców – Parenting.pl. Użytkownicy znajdą w nich tysiące artykułów, poradników, infografik i wideocastów przygotowanych oraz zweryfikowanych merytorycznie przez lekarzy i redakcję. To treści dotyczące tematyki zdrowia i zdrowego stylu życia, przekazane w atrakcyjnej i angażującej formie. Z serwisów NextWeb Media korzysta miesięcznie ponad 2 mln osób (RU)*.

Do oferty AdPlayer dołączył również jeden z największych serwisów rozrywkowych – Kwejk.pl. Sieć nie będzie jednak publikować reklam przy treściach zamieszczanych na stronie bezpośrednio przez użytkowników. Współpraca z Kwejk.pl obejmuje za to udostępnianie za pośrednictwem tego serwisu materiałów produkowanych i emitowanych w grupie Gazeta.pl. – W ten sposób możemy zagwarantować wysoką jakość i legalność treści, przy których pojawiają się nasze reklamy. Kryteria te są dla nas absolutnie fundamentalne – tłumaczy Krzysztof Beniowski. Z serwisu Kwejk.pl korzysta miesięcznie ponad 2 mln użytkowników (RU). Aż 85 proc. z nich to osoby w wieku 16-49 lat*.

AdPlayer to sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę w listopadzie 2010 roku. Na jej ofertę składają się reklama przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, m.in. seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych oraz transmisje wydarzeń na żywo. AdPlayer zapewnia klientom wsparcie w zakresie produkcji wideo oraz dostarcza specjalistyczne narzędzia, zwiększające oglądalność i zasięg treści publikowanych przez poszczególnych wydawców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*źródło: Megapanel PBI/ Gemius, październik 2014

Słuchaj podcastu NowyMarketing