TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Premiera książki E-Commerce Manager

"E-Commerce Manager" - najważniejsza publikacja na temat branży handlu internetowego w Polsce już w sprzedaży! Zwieńczenie rekordowego pod względem obrotów roku w e-commerce i inspiracja na kolejny rok dla wszystkich, którzy sprzedają lub zamierzają sprzedawać w sieci.
O autorze
1 min czytania 2014-12-12

Na tytuł „E-Commerce manager – Profesjonalista w eHandu” składają się dwa tomy (łącznie 530 stron), będące zbiorem doświadczeń 46 praktyków branży. Począwszy od zawiłości prawnych dotyczących eSklepu, przez technologię, logistykę, a na marketingu i wizerunku marki skończywszy – wszystko na konkretnych przykładach.

Z punktu widzenia osoby zajmującej się PR i marketingiem tematy AdWords i remarketingu nie mogły lepiej wstrzelić się z czasem. Bez słodzenia – te małe artykuły są naprawdę dobrze napisane, a zagadnienia spokojnie wytłumaczone. Książka to dopiero kijek, ale marchewkę mam przed oczami. Bogusia Prusik, PR&Marketing Specialist, Divante Sp. z o.o.

Publikacja została stworzona dla praktyków, którzy szukają odpowiedzi na konkretne pytania. Dla osób, które na co dzień mają do czynienia z setkami zmiennych, warunkujących ich pozycję na rynku. Dobór autorów oraz sposób prezentacji ich wiedzy opracowany został z myślą o niezwykłej dynamice, jaka charakteryzuje branża e-commerce.

Must read dla każdego e-commerce managera ale także osoby, która dopiero zaczyna przygodę z e-handlem. To nie jest biblia e-commerce ale zbiór praktycznych rad okraszonych życiowymi przykładami. Musisz. To. Mieć – Artur Kurasiński, AK47.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tematyka poszczególnych rozdziałów stanowi odpowiedź na pytania, jakie pojawiają się na wszystkich etapach pracy w e-commerce. Począwszy od wyboru platformy, o którym pisze Michał Kraus z Grupy Unity przez kosztochłonność biznesu online, którą przybliża Łukasz Plutecki z NetArch, a na przedstawianych przez Barbarę Stawarz zagadnieniach z dziedziny content marketing skończywszy. Jest też sporo o najdynamiczniejszych kanałach sprzedaży, czyli Social Media, które doskonale zna Michał Blak z Edrone. Pełna lista autorów dostępna jest TUTAJ

W Polsce nie ma osób, od których można by się więcej nauczyć. Bardzo podoba mi się zawartość merytoryczna książki. Mam w swojej prywatnej biblioteczce praktycznie każdą książkę, jaka wychodzi na temat e-commerce oraz marketingu internetowego, ale to jest jedna z bardzo niewielu pozycji na tak wysokim poziomie merytorycznym. Myślę, że to bardzo cenne źródło informacji dla każdego. Nie wiem czy jest osoba, która byłaby ekspertem z każdej dziedziny, która jest tam omówiona. – Marcin Michalski, Członek zarządu Cube Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydawcą książki jest Fundacja Polak 2.0, organizator m.in. Targów eHandlu oraz programu certyfikacji “Profesjonalista w eHandlu”. E-commerce Manager to kolejna inicjatywa, która ma pomóc zrozumieć nie tylko złożoność, lecz także niesamowite możliwości dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej, zainspirować do działania i dalszego rozwoju.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na stronie.