Isobar wśród najbardziej innowacyjnych agencji według Forrester Research

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Isobar wśród najbardziej innowacyjnych agencji według Forrester Research

Sieć Isobar znalazła się pośród 10 najbardziej innowacyjnych agencji na świecie wyróżnionych przez Forrester Research w badaniu "The Forrester Wave™: Innovation Agencies, Q4 2014. An Evaluation Of 10 Agencies Driving Innovation".

Isobar został doceniony za wysoką jakość kreacji, doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług oraz dostarczanie klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Raport powstał w oparciu o 27 unikalnych kryteriów uwzględniających możliwość wsparcia klientów korporacyjnych, innowacyjność proponowanych przez agencje rozwiązań oraz opinie wybranych klientów.

Metodologia badania oparta jest na trzech rodzajach danych: ankietach wypełnianych przez agencje, pogłębionych wywiadach przeprowadzanych z przedstawicielami badaniach agencji oraz internetowych i telefonicznych ankietach przeprowadzanych wśród marketerów.

Isobar to globalna sieć agencji, która w 63 biurach na całym świecie zatrudnia ponad 3 500 ekspertów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji marketingowej. Isobar Poland jest nagradzany na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Projekty agencji zdobyły w tym roku m.in. nagrody Golden Drum oraz Epica Awards. Dodatkowo w tegorocznym raporcie magazynu Press agencja zdobyła prestiżowy tytuł „Sukces Roku”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij