Isobar został doceniony za wysoką jakość kreacji, doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług oraz dostarczanie klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.
Raport powstał w oparciu o 27 unikalnych kryteriów uwzględniających możliwość wsparcia klientów korporacyjnych, innowacyjność proponowanych przez agencje rozwiązań oraz opinie wybranych klientów.
Zobacz również
Metodologia badania oparta jest na trzech rodzajach danych: ankietach wypełnianych przez agencje, pogłębionych wywiadach przeprowadzanych z przedstawicielami badaniach agencji oraz internetowych i telefonicznych ankietach przeprowadzanych wśród marketerów.
Isobar to globalna sieć agencji, która w 63 biurach na całym świecie zatrudnia ponad 3 500 ekspertów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji marketingowej. Isobar Poland jest nagradzany na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Projekty agencji zdobyły w tym roku m.in. nagrody Golden Drum oraz Epica Awards. Dodatkowo w tegorocznym raporcie magazynu Press agencja zdobyła prestiżowy tytuł „Sukces Roku”.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]