Isobar został doceniony za wysoką jakość kreacji, doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług oraz dostarczanie klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.
Raport powstał w oparciu o 27 unikalnych kryteriów uwzględniających możliwość wsparcia klientów korporacyjnych, innowacyjność proponowanych przez agencje rozwiązań oraz opinie wybranych klientów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Metodologia badania oparta jest na trzech rodzajach danych: ankietach wypełnianych przez agencje, pogłębionych wywiadach przeprowadzanych z przedstawicielami badaniach agencji oraz internetowych i telefonicznych ankietach przeprowadzanych wśród marketerów.
Isobar to globalna sieć agencji, która w 63 biurach na całym świecie zatrudnia ponad 3 500 ekspertów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji marketingowej. Isobar Poland jest nagradzany na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Projekty agencji zdobyły w tym roku m.in. nagrody Golden Drum oraz Epica Awards. Dodatkowo w tegorocznym raporcie magazynu Press agencja zdobyła prestiżowy tytuł „Sukces Roku”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024